Tesla Semi: nog even wachten aub

productieproblemen

Wie alvast een lichte elektrische trekker bij Tesla heeft besteld, moet nog even in de wachtkamer plaatsnemen. Tesla kan pas volgend jaar aan de vraag voldoen, want het bedrijf worstelt met – dit komt wel vaker voor – productieproblemen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

VW en Audi begrijpen dat inmiddels gelukkig wel. Verder vind u de aandelen niet op de beurs van New York maar op de Nasdaq.

Kapitaal verbanden is ook zo’n tendentieuze term. Er is geïnvesteerd in nieuwe producten en productiecapaciteit. Het afgelopen kwartaal was financieel minder doordat er veel Model 3’s onderweg waren naar Europa en China

SpaceX heeft de lanceermarkt bijna helemaal overgenomen. De Russen en ook wij, met ESA, doen bijna niet meer mee.

Geplaatst door: P. Roodbol op

Ook spreekt u over de noodzaak van laadstations. Deze zijn er al voldoende in heel Europa, dienen alleen aangepast voor Semi’s.

Dat de aandeelhouders de afgelopen 10 jaar niet verwend zijn klopt ook niet echt; http://www.google.com/search?q=koers+tsla+nasdaq

De koers zou hoger zijn als de ‘beursanalisten’ begrijpen dat Tesla niet alleen auto’s maakt en er niet partijen zouden zijn die onzin verkopen over Tesla omdat zij het niet leuk vinden dat de elektrische auto doorbreekt door toedoen van Tesla.

Geplaatst door: P. Roodbol op

Beste heer Nicolai,

ik vind uw verhaal behoorlijk tendentieus.

Productieproblemen. Er is naast Tesla geen andere autoleverancier die zo snel zijn productie heeft kunnen versnellen.

“De nieuwe trekker is niet goedkoop”, stelt u. Ze is wel goedkoop. Er was verwacht dat ze meerdere honderdduizenden dollars per stuk zouden kosten. Bovendien zijn de brandstof en onderhoudskosten veel lager dan bij de bestaande ’trekkers’.

Geplaatst door: P. Roodbol op
Tesla Semi: nog even wachten aub | NT

Tesla Semi: nog even wachten aub

productieproblemen

Wie alvast een lichte elektrische trekker bij Tesla heeft besteld, moet nog even in de wachtkamer plaatsnemen. Tesla kan pas volgend jaar aan de vraag voldoen, want het bedrijf worstelt met – dit komt wel vaker voor – productieproblemen.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

VW en Audi begrijpen dat inmiddels gelukkig wel. Verder vind u de aandelen niet op de beurs van New York maar op de Nasdaq.

Kapitaal verbanden is ook zo’n tendentieuze term. Er is geïnvesteerd in nieuwe producten en productiecapaciteit. Het afgelopen kwartaal was financieel minder doordat er veel Model 3’s onderweg waren naar Europa en China

SpaceX heeft de lanceermarkt bijna helemaal overgenomen. De Russen en ook wij, met ESA, doen bijna niet meer mee.

Geplaatst door: P. Roodbol op

Ook spreekt u over de noodzaak van laadstations. Deze zijn er al voldoende in heel Europa, dienen alleen aangepast voor Semi’s.

Dat de aandeelhouders de afgelopen 10 jaar niet verwend zijn klopt ook niet echt; http://www.google.com/search?q=koers+tsla+nasdaq

De koers zou hoger zijn als de ‘beursanalisten’ begrijpen dat Tesla niet alleen auto’s maakt en er niet partijen zouden zijn die onzin verkopen over Tesla omdat zij het niet leuk vinden dat de elektrische auto doorbreekt door toedoen van Tesla.

Geplaatst door: P. Roodbol op

Beste heer Nicolai,

ik vind uw verhaal behoorlijk tendentieus.

Productieproblemen. Er is naast Tesla geen andere autoleverancier die zo snel zijn productie heeft kunnen versnellen.

“De nieuwe trekker is niet goedkoop”, stelt u. Ze is wel goedkoop. Er was verwacht dat ze meerdere honderdduizenden dollars per stuk zouden kosten. Bovendien zijn de brandstof en onderhoudskosten veel lager dan bij de bestaande ’trekkers’.

Geplaatst door: P. Roodbol op