Wegvervoer fel tegen tol voor alleen trucks

Regeerakkoord

De Nederlandse logistieke sector verzet zich tegen de kilometerheffing die de nieuwe coalitie heeft aangekondigd voor alleen het vrachtvervoer.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Dit wordt weer zo'n kind met het waterhoofd. Belofte dat inkomsten uit tolheffing worden gebruikt voor subsidie/innovaties in wegverkeer leidt ertoe dat allerlei consultancy projecten gefund worden maar niets concreets wordt uitgevoerd. Is het begin van 'vrachtautootje' pesten, kosten verhogen en uiteindelijk betaald de vervoerder en/of consument het gelag. Notoire subsidie-vreters in consultancy wereld zullen hiervan wel weer smullen.

Rob Brekelmans – Transforium Company support

Geplaatst door: Rob Brekelmans op

Mijn stelling:

50% van het fileleed wordt veroorzaakt door Rijkswaterstaat, om het minste geringste, bijvoorbeeld een personenauto op de vluchtstrook, wordt de rechtse baan afgekruist, de tweede krijgt max 70 en de 3e max 90 km. Zou een waarschuwing dat de vluchtstrook is geblokkeerd niet kunnen volstaan?

Geplaatst door: Groen Hordijk op
Wegvervoer fel tegen tol voor alleen trucks | NT

Wegvervoer fel tegen tol voor alleen trucks

Regeerakkoord

De Nederlandse logistieke sector verzet zich tegen de kilometerheffing die de nieuwe coalitie heeft aangekondigd voor alleen het vrachtvervoer.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Dit wordt weer zo'n kind met het waterhoofd. Belofte dat inkomsten uit tolheffing worden gebruikt voor subsidie/innovaties in wegverkeer leidt ertoe dat allerlei consultancy projecten gefund worden maar niets concreets wordt uitgevoerd. Is het begin van 'vrachtautootje' pesten, kosten verhogen en uiteindelijk betaald de vervoerder en/of consument het gelag. Notoire subsidie-vreters in consultancy wereld zullen hiervan wel weer smullen.

Rob Brekelmans – Transforium Company support

Geplaatst door: Rob Brekelmans op

Mijn stelling:

50% van het fileleed wordt veroorzaakt door Rijkswaterstaat, om het minste geringste, bijvoorbeeld een personenauto op de vluchtstrook, wordt de rechtse baan afgekruist, de tweede krijgt max 70 en de 3e max 90 km. Zou een waarschuwing dat de vluchtstrook is geblokkeerd niet kunnen volstaan?

Geplaatst door: Groen Hordijk op