Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De omzet in het Nederlandse wegvervoer zal dit jaar 1% krimpen. De krimp doet zich in de eerste jaarhelft voor, in de loop van het jaar is er enig herstel.
Dat voorspelt ABN Amro in een nieuwe versie van haar ‘Visie op transport en logistiek’. Voor spoorvervoer wordt een omzetgroei van 2% verwacht.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
ABN; is dat niet de bank die roekeloos ons duur verdiende centjes vergokt in het buitenland en nu met onze duurverdiende andere centjes weer overeind worden gehouden? ABN en advies? Het is m.i. belangrijk bij het geven van advies dat je ook serieus wordt genomen…Ambtenaren zijn het
De genoemde benodigde IT oplossingen bestaan al. In heel Europa wordt er al gebruik van gemaakt, alleen in Nederland is het minder bekend. FretBay voorziet in groepage of opvulling van (deels) lege retourritten. Een andere grote verliespost voor veel bedrijven zijn de hoge brandstofprijzen en het feit dat tegenwoordig iedereen zich kan aanbieden als transporteur. Onofficiële transportbedrijven=Oneerlijke concurrentie. FretBay hoopt dit tegen te gaan. Efficiëntere ritten tegen een eerli
bankeconomen, breek me de bek niet open!!
ik verwacht, en ik ben geen bankeconoom, dat als ABN Amro eens geld zou verstrekken aan bedrijven om posten in de logistiek te op te vullen met gemotiveerd personeel de wachttijden en daarmee ook een forse kostenpost aardig verminderd zou worden.
investeren in personeel houdt natuurlijk wel een kleinere bonus in voorlopig, dus,…….