Keus West-variant Blankenburgtunnel ligt voor de hand

Minister Schultz kiest waarschijnlijk voor de aanleg van de Blankenburgtunnel en voor de variant Krabbeplas-West als nieuwe Westelijke Oeververbinding (NWO) bij Rotterdam.

Deze conclusie valt te trekken uit de conceptresultaten van het onderzoek van het Bestuurlijk Overleg NWO, die sinds kort op de site van het ministerie van Infrastructuur & Milieu blijken te staan.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Jack Tsang 29 oktober 2011, 01:42:05
Lees ook brief van het College van Rijksadviseurs Zij kiezen voor de Oranjetunnel en Veilingroute. Zij houden daarbij rekening met de (inter)nationale bereikbaarheid en de ontsluiting van de mainport Maasvlakte, Greenport Westland, de haven van Rotterdam en luchthaven Schiphol. http://www.collegevanrijksadviseurs.nl/fileadmin/cra_data/PDF/Vaste%20cie%20IenM%20NWO-3.pdf

Geplaatst door: j.tsang op

Ik mag aannemen dat dit een toltunnel wordt zoals de Westerscheldetunnel.

Geplaatst door: M. Stevense op

Ga eens in Antwerpen kijken wat er gebeurt als je een gratis en een toltunnel naast elkaar legt.

Geplaatst door: jan jansen op

Wellicht is het een idee om de bouw van de tunnel te combineren met de aanleg van een bellenscherm, dat zoels U ongetwijfels weet de oprukkende verzilting tegengaat.

Geplaatst door: ir Jan Dirk Dorrepaal op

Je kunt zeggen wat je wilt van dit kabinet, maar ze doen er alles aan de ondernemers in de kou te laten staan. Ik als communicatieadviseur kan overal werken, maar mijn Westlandse tuindervrienden staat het water aan de lippen.

Wilders zal wel een extra tunnel in Vlaardingen willen ofzo.

Geplaatst door: Edo Dijkgraaf op
Keus West-variant Blankenburgtunnel ligt voor de hand | NT

Keus West-variant Blankenburgtunnel ligt voor de hand

Minister Schultz kiest waarschijnlijk voor de aanleg van de Blankenburgtunnel en voor de variant Krabbeplas-West als nieuwe Westelijke Oeververbinding (NWO) bij Rotterdam.

Deze conclusie valt te trekken uit de conceptresultaten van het onderzoek van het Bestuurlijk Overleg NWO, die sinds kort op de site van het ministerie van Infrastructuur & Milieu blijken te staan.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Jack Tsang 29 oktober 2011, 01:42:05
Lees ook brief van het College van Rijksadviseurs Zij kiezen voor de Oranjetunnel en Veilingroute. Zij houden daarbij rekening met de (inter)nationale bereikbaarheid en de ontsluiting van de mainport Maasvlakte, Greenport Westland, de haven van Rotterdam en luchthaven Schiphol. http://www.collegevanrijksadviseurs.nl/fileadmin/cra_data/PDF/Vaste%20cie%20IenM%20NWO-3.pdf

Geplaatst door: j.tsang op

Ik mag aannemen dat dit een toltunnel wordt zoals de Westerscheldetunnel.

Geplaatst door: M. Stevense op

Ga eens in Antwerpen kijken wat er gebeurt als je een gratis en een toltunnel naast elkaar legt.

Geplaatst door: jan jansen op

Wellicht is het een idee om de bouw van de tunnel te combineren met de aanleg van een bellenscherm, dat zoels U ongetwijfels weet de oprukkende verzilting tegengaat.

Geplaatst door: ir Jan Dirk Dorrepaal op

Je kunt zeggen wat je wilt van dit kabinet, maar ze doen er alles aan de ondernemers in de kou te laten staan. Ik als communicatieadviseur kan overal werken, maar mijn Westlandse tuindervrienden staat het water aan de lippen.

Wilders zal wel een extra tunnel in Vlaardingen willen ofzo.

Geplaatst door: Edo Dijkgraaf op