Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
U brengt een bezoek aan SITL 2008 in Parijs en dat is een goed idee. De volledige transport- en logistieke markt zal zich presenteren. Maar liefst 1200 exposanten zullen aanwezig zijn. Tienduizenden bezoekers komen er op af.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Heer Aad van den Engel: Ik ben (ik denk dat ik voor meerderen spreek) benieuwd naar wat er tussen 1991 en 2007 veranderd is in de situatie, en welke invloed deze hebben op de rapporten die U TOEN schreef. Zouden de toenmalige conclusies nog wel logisch en realiseerbaar zijn in de huidige, veranderde situatie?
Inmiddels is uit de praktijk wel gebleken dat de LZV een stuk voordeliger is dan een normale combinatie. Ik vraag me alleen af waar de grens komt waar een LZV wel of niet mag rijden. Op het moment dat bij ons in de polder in de winter een 50 ton zware truck voorbij komt dan zie je sommige stukken van de sloot al in storten..
Ja karren maar kan je de eene dag 3 x 20 ft opzetten in de reguliere diensttijd en kan je de volgende dag lossen/laden en dag 3 weer wisselen op de div terminals / depots en komt deze wagen dus 2 dagen niet op de openbare weg en moeten de file’s wel afnemen.
de emissie van een LZV is aanzienlijk lager dan een aparte 40′ en één 20′
zeker verder uitbreiden gezien de te verwachten toename van het totale intermodale verkeer