Gedifferentieerd rijden goederentreinen heeft niet altijd gewenste effect

spoorvervoer

Het op specifieke plaatsen verlagen van de maximumsnelheid voor goederentreinen, ofwel gedifferentieerd rijden, heeft lang niet altijd een positief effect op de trillingen die vrijkomen. Dat blijkt uit een analyse van ingenieursbureau DGMR dat in opdracht van spoorbeheerder ProRail is uitgevoerd.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Gedifferentieerd rijden goederentreinen heeft niet altijd gewenste effect | NT

Gedifferentieerd rijden goederentreinen heeft niet altijd gewenste effect

spoorvervoer

Het op specifieke plaatsen verlagen van de maximumsnelheid voor goederentreinen, ofwel gedifferentieerd rijden, heeft lang niet altijd een positief effect op de trillingen die vrijkomen. Dat blijkt uit een analyse van ingenieursbureau DGMR dat in opdracht van spoorbeheerder ProRail is uitgevoerd.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen