Website NT

Iedere maand heeft de website van Nieuwsblad Transport circa 80.000 unieke bezoekers. Deze bezoekers komen op de website om onafhankelijk nieuws en achtergronden te lezen. Het maken van nieuwsberichten kost echter geld. Deze inkomsten kunnen niet alleen worden opgebracht met advertenties. Daarom vragen wij onze lezers om een bijdrage, in de vorm van een abonnement. Dat kan al vanaf € 19,99 per maand.

Vraag en antwoord:

1. Veel media zijn gewoon vrij toegankelijk, waarom is het voor NT nodig te sluiten voor niet abonnees?

U heeft het ongetwijfeld meegekregen in de media, veel uitgeverijen werken hard aan het toekomstklaar maken van hun producten. Papieren abonnementen lopen terug. Dat geldt voor vrijwel alle titels. Tot op heden was het zo dat veel nieuws op de website ‘gratis’ was. Maar gratis bestaat eigenlijk niet. Deze berichten werden dus betaald door abonnees op de papieren krant. Dat is geen eerlijk model. Daarom vragen we nu van alle lezers van NT een bijdrage. Kijk ook naar andere serieuze nieuwsmedia met een redactie, zoals bijvoorbeeld, FD en Logistiek. Dan zijn er natuurlijk ook nog de websites zonder redactie, die plaatsen persberichten door, dat is een ander model. NT kiest voor kwaliteitsjournalistiek en houdt zodoende de markt scherp. Steunt u ons ook?

2. Als ik nu een abonnement afsluit, wanneer heb ik dan toegang?

Als u via deze pagina een abonnement afsluit heeft u direct toegang.

3. Welke abonnementsvormen zijn er?

Via deze pagina vindt u alle abonnementsvormen.

4. Ik ontvang NT Email maar kan niet inloggen, hoe zit dat?

Het kan kloppen dat u wel NT Email ontvangt maar niet geregistreerd bent in de website. Als uw abonnement nog registraties toelaat kunt u zich registeren via de klantenservice.

5. Kan ik een abonnement voor het gehele bedrijf afsluiten?

De mogelijkheid bestaat om een bedrijfsabonnement af te sluiten. Met een bedrijfsabonnement hebben alle collega’s automatisch toegang tot de site, zonder inloggen. Dit werkt op basis van IP adres. Heeft u interesse in deze abonnementsvorm, via deze pagina vraagt u meer informatie aan.

6. Wij zijn abonnee, hoe krijg ik toegang?

Als u al abonnee bent, kunt u uw abonnement registreren via de de klanten service. (zie ook vraag 8)

7. Ik weet mijn abonneenummer niet, waar kan ik deze vinden?

Uw abonneenummer kunt u terugvinden op de factuur bij ‘ons ordernummer’. Zie hier het rode veld. De postcode die daarbij hoort is de postcode van het afleveradres. Heeft u geen factuur bij de hand? Aarzel niet contact met ons op te nemen. (zie ook vraag 10)

8. Het lukt mij niet om ingelogd te blijven, hoe zit dat?

Het ingelogd blijven in de website van Nieuwsblad Transport wordt georganiseerd door het schrijven van een zg. cookie op uw computer. Om dit te kunnen doen moet het dus toegestaan zijn/worden deze ongevaarlijke tekstbestanden op uw computer achter te laten.

Om ervoor te zorgen dat dit kan gebeuren zullen waarschijnlijk eerst bestaande cookies moeten worden verwijderd. Eventueel moet ook uw browsegeschiedenis gewist worden. Omdat de wijze waarop afhankelijk is van gebruikte browsers en types, verzoeken wij u contact op te nemen met uw IT afdeling.

9. Ik heb een andere vraag, wie kan ik bellen?

Neem contact op met onze afdeling Customerdesk via (+31) 010 280 1016 of mail klantenservice@promedia.nl.