Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De ’Maersk Mc-Kinney Møller’ (18.270 teu) verliest zijn titel van grootste en milieuvriendelijke containerschip in april 2015 aan een nieuw jumboschip van United Arab Shipping Co (UASC).
De Arabische rederij bestelde bij Hyundai Heavy Industries vijf schepen van 18.800 teu en vijf van 14.500 teu. Uniek aan al deze nieuwe schepen is dat ze worden uitgerust met motoren die zowel klassieke bunkerolie als lng zullen kunnen verbruiken.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Nagel op de Kop Gerrit!
grotere schepen en service naar de klanten gaat achteruit…
besparingen op personeel enz
goe bezig… maar personeel zal moeten afvloeien.
Ik kan het weten!
Nu moeten ze ze alleen nog vol zien te krijgen…. Dat worden weer tarief-oorlogen!