Olympische Spelen: Transportrestricties drukken de pret

Het bedrijfsleven verkeert in onzekerheid over Chinese maatregelen die het vervoer van vooral veel chemische lading kunnen belemmeren. Leuk, die Spelen, maar kunnen we onze tanden wel blijven poetsen?

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

KNV Goederen overgenomen door TLN. Het personenvervoer apart gezet. Is dat nou de manier om het mobiliteitsprobleem integraal op te lossen? Aan de andere kant wel mooi dat spoorvervoerders nu in één club met wegvervoerders zitten. Ze hebben eigenlijk hetzelfde belang.

Geplaatst door: Wim van den Abeele op

Het voordeel van die fusie is dat voortaan nog maar één organisatie paniekverhalen over chauffeurstekorten hoeft te verspreiden. Dat is natuurlijk grotendeels onzin. Als de bedrijven aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden bieden en de werknemers betalen in overeenstemming met de vaak zware arbeidsomstandigheden en lange werktijden dan hoeft er helemaal geen chauffeurstekort op te treden. Maar als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, moet je niet gek opkijken dat je niet genoeg mensen

Geplaatst door: Kees van Kralingen op

Een verstandige zet. Ik wens ze veel succes. Mijn agenda voor deze nieuwe club: 1. Duurzaamheid. 2. Slimme ketens en netwerken. 3. Duurzaamheid.

Is er al een naam? Ik zeg: Koninklijke Asfalt Rollers (KAR).

Geplaatst door: Gerard van Noordt op
Olympische Spelen: Transportrestricties drukken de pret | NT

Olympische Spelen: Transportrestricties drukken de pret

Het bedrijfsleven verkeert in onzekerheid over Chinese maatregelen die het vervoer van vooral veel chemische lading kunnen belemmeren. Leuk, die Spelen, maar kunnen we onze tanden wel blijven poetsen?

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

KNV Goederen overgenomen door TLN. Het personenvervoer apart gezet. Is dat nou de manier om het mobiliteitsprobleem integraal op te lossen? Aan de andere kant wel mooi dat spoorvervoerders nu in één club met wegvervoerders zitten. Ze hebben eigenlijk hetzelfde belang.

Geplaatst door: Wim van den Abeele op

Het voordeel van die fusie is dat voortaan nog maar één organisatie paniekverhalen over chauffeurstekorten hoeft te verspreiden. Dat is natuurlijk grotendeels onzin. Als de bedrijven aantrekkelijke arbeidsvoorwaarden bieden en de werknemers betalen in overeenstemming met de vaak zware arbeidsomstandigheden en lange werktijden dan hoeft er helemaal geen chauffeurstekort op te treden. Maar als je voor een dubbeltje op de eerste rang wilt zitten, moet je niet gek opkijken dat je niet genoeg mensen

Geplaatst door: Kees van Kralingen op

Een verstandige zet. Ik wens ze veel succes. Mijn agenda voor deze nieuwe club: 1. Duurzaamheid. 2. Slimme ketens en netwerken. 3. Duurzaamheid.

Is er al een naam? Ik zeg: Koninklijke Asfalt Rollers (KAR).

Geplaatst door: Gerard van Noordt op