MSC Napoli: Napoli gesloopt op Titanic-werf in Belfast

Het voorste deel van het wrak van de MSC Napoli is afgelopen weekeinde aangekomen op de werf van Harland and Wolff in Belfast waar het verder gesloopt zal worden.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Vervoer per spoor (en schip) biedt veel voordelen. Het is (per kmton) aanmerkelijk milieuvriendelijker en op het spoor en water is geen sprake van files. Dit is in ons aller belang en moeten we er dus ook met z’n allen voor betalen, net zoals we dat voor het asfalt doen.

Geplaatst door: Loobos op

Persoonlijk denk ik dat geen enkele modaliteit

volledig opdraait voor de totale kosten van het door hun gebruikte infranetwerk.

Echter kan ik u wel mededelen, zelf werkende bij een rail operator, dat bedrijven als Prorail en Keyrail (Betuwe Express) die verantwoordelijk zijn voor het infranetwerk van het spoorvervoer de tarieven aanzienlijk zullen verhogen met ongeveer 20% per jaar maar liefst! Helaas kunnen spoorvervoeders niet om hen heen en is het enige positieve dat er eindelijk kan wo

Geplaatst door: Chris Schuiijt op
MSC Napoli: Napoli gesloopt op Titanic-werf in Belfast | NT

MSC Napoli: Napoli gesloopt op Titanic-werf in Belfast

Het voorste deel van het wrak van de MSC Napoli is afgelopen weekeinde aangekomen op de werf van Harland and Wolff in Belfast waar het verder gesloopt zal worden.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Vervoer per spoor (en schip) biedt veel voordelen. Het is (per kmton) aanmerkelijk milieuvriendelijker en op het spoor en water is geen sprake van files. Dit is in ons aller belang en moeten we er dus ook met z’n allen voor betalen, net zoals we dat voor het asfalt doen.

Geplaatst door: Loobos op

Persoonlijk denk ik dat geen enkele modaliteit

volledig opdraait voor de totale kosten van het door hun gebruikte infranetwerk.

Echter kan ik u wel mededelen, zelf werkende bij een rail operator, dat bedrijven als Prorail en Keyrail (Betuwe Express) die verantwoordelijk zijn voor het infranetwerk van het spoorvervoer de tarieven aanzienlijk zullen verhogen met ongeveer 20% per jaar maar liefst! Helaas kunnen spoorvervoeders niet om hen heen en is het enige positieve dat er eindelijk kan wo

Geplaatst door: Chris Schuiijt op