Tweede Maasvlakte: Verliezers zullen nog lang geduld moeten hebben

Van veertien kandidaten naar zes, naar vier, naar twee. Voor het eerst heeft het Havenbedrijf Rotterdam een grote terminal uitgegeven na een open procedure.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Zelf geven we toch ook niet de opbouw van onze verkoopprijzen (graag) op.

Geplaatst door: MB op

’t is toch het eindplaatje dat telt. laat al die toeslagen achterwege en geef een netto tarief. hoe het samengesteld is zal me worst wezen.

Geplaatst door: peter op

Ik hoef het niet te weten. Als ze iedereen dezelfde tarieven geven moet je de business op service winnen. Sounds fair to me.

Geplaatst door: Sander Ouwehand / JF Hillebrand op

Het zal ons als verladers toch weinig intereseren hoe een tarief is opgebouwd. het is toch gewoon een kwestie van Tarief, Service en Betrouwbaarheid.

Degene die hieraan het beste bij een verlader aansluit heeft de lading.

Geplaatst door: Marco Essenberg – Capricorn Stainless op

Helemaal geen aardig initiatief overigens.

We vragen Albert Heijn toch ook niet te specificeren hoe zijn prijzen opgebouwd zijn.

Geplaatst door: Willem ’t Hart op
Tweede Maasvlakte: Verliezers zullen nog lang geduld moeten hebben | NT

Tweede Maasvlakte: Verliezers zullen nog lang geduld moeten hebben

Van veertien kandidaten naar zes, naar vier, naar twee. Voor het eerst heeft het Havenbedrijf Rotterdam een grote terminal uitgegeven na een open procedure.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Zelf geven we toch ook niet de opbouw van onze verkoopprijzen (graag) op.

Geplaatst door: MB op

’t is toch het eindplaatje dat telt. laat al die toeslagen achterwege en geef een netto tarief. hoe het samengesteld is zal me worst wezen.

Geplaatst door: peter op

Ik hoef het niet te weten. Als ze iedereen dezelfde tarieven geven moet je de business op service winnen. Sounds fair to me.

Geplaatst door: Sander Ouwehand / JF Hillebrand op

Het zal ons als verladers toch weinig intereseren hoe een tarief is opgebouwd. het is toch gewoon een kwestie van Tarief, Service en Betrouwbaarheid.

Degene die hieraan het beste bij een verlader aansluit heeft de lading.

Geplaatst door: Marco Essenberg – Capricorn Stainless op

Helemaal geen aardig initiatief overigens.

We vragen Albert Heijn toch ook niet te specificeren hoe zijn prijzen opgebouwd zijn.

Geplaatst door: Willem ’t Hart op