Luchtvracht: ‘Maatschappijen krijgen weer keus’

De traditionele afhandelaar is zeker niet afgeschreven. Dat zegt directeur Jeroen Giling van Skylink Handling Services. Hij ziet de gevolgen van het zelf afhandelen door netwerkexpediteurs als Panalpina niet als een specifieke zorg voor de eigen sector.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Werklozen genoeg in dit land 300.000!!!!!

Niemand wil chauffeur worden,ja wel begrijpelijk als je een pittige opleiding moet volgen en tig maal examen moet doen.conclusie chauffeurs diploma afschaffen en de rijopleiding zwaarder maken en het probleem lost zichzelf op

Geplaatst door: Henkie op

Wanneer wordt Den Haag eens wakker en schaft men het chauffeursdiploma af?Het blijkt namelijk dat mensen geen zin zin hebben om vier maal examen te doen voor een laag betaalde baan. Laat de Polen maar komen!

Geplaatst door: Peter op

Als je als chauf.€8.00 netto verdiend per uur is het dan leuk om overuren te maken

als je er dan € 7.00 voor deze krijgt?

Geplaatst door: Rob van A op

Dat tekort aan chauffeurs toon dat nu eens werkelijk aan. Zet nu eens hier op internet een lijst met vacatures.

Ik zoek al enige tijd en bijvoorbeeld op de site van het CWI werk.nl zie ik hoofdzakelijk alleen uitzendbureau’s werven en dikwijls zie je op die manier dezelfde vacature terug bij 2 a 3 verschillende uitzendbureau’s en dat wil dus niet zeggen dat er opeens 3 openstaande vacatures zijn.

Geplaatst door: AdeVries op

Als de CAO in het binnenlands wegvervoer een stuk aantrekkelijker zou zijn en ik de uren die ik moet wachten bij die klote DC`s gewoon betaald kreeg was ik gewoon chauffeur gebleven. 16 uur per dag werken en maar 14 uur betaald krijgen vind ik zeer slecht!!

Geplaatst door: Frank V op

als ik diesel met 12cent korting aanbied gaan ze nog naar de concurent die maar 9 cent korting geeft.tr.bedr.zijn dom.

Geplaatst door: n.v.veen op

De prijzen zullen alleen omhoog gaan, als er het betreffende transport, geen interresse bestaat voor oost-eurpeesche vervoerders. Noem bijv. binnenlandse distributie.

Geplaatst door: Bijl op
Luchtvracht: ‘Maatschappijen krijgen weer keus’ | NT

Luchtvracht: ‘Maatschappijen krijgen weer keus’

De traditionele afhandelaar is zeker niet afgeschreven. Dat zegt directeur Jeroen Giling van Skylink Handling Services. Hij ziet de gevolgen van het zelf afhandelen door netwerkexpediteurs als Panalpina niet als een specifieke zorg voor de eigen sector.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Werklozen genoeg in dit land 300.000!!!!!

Niemand wil chauffeur worden,ja wel begrijpelijk als je een pittige opleiding moet volgen en tig maal examen moet doen.conclusie chauffeurs diploma afschaffen en de rijopleiding zwaarder maken en het probleem lost zichzelf op

Geplaatst door: Henkie op

Wanneer wordt Den Haag eens wakker en schaft men het chauffeursdiploma af?Het blijkt namelijk dat mensen geen zin zin hebben om vier maal examen te doen voor een laag betaalde baan. Laat de Polen maar komen!

Geplaatst door: Peter op

Als je als chauf.€8.00 netto verdiend per uur is het dan leuk om overuren te maken

als je er dan € 7.00 voor deze krijgt?

Geplaatst door: Rob van A op

Dat tekort aan chauffeurs toon dat nu eens werkelijk aan. Zet nu eens hier op internet een lijst met vacatures.

Ik zoek al enige tijd en bijvoorbeeld op de site van het CWI werk.nl zie ik hoofdzakelijk alleen uitzendbureau’s werven en dikwijls zie je op die manier dezelfde vacature terug bij 2 a 3 verschillende uitzendbureau’s en dat wil dus niet zeggen dat er opeens 3 openstaande vacatures zijn.

Geplaatst door: AdeVries op

Als de CAO in het binnenlands wegvervoer een stuk aantrekkelijker zou zijn en ik de uren die ik moet wachten bij die klote DC`s gewoon betaald kreeg was ik gewoon chauffeur gebleven. 16 uur per dag werken en maar 14 uur betaald krijgen vind ik zeer slecht!!

Geplaatst door: Frank V op

als ik diesel met 12cent korting aanbied gaan ze nog naar de concurent die maar 9 cent korting geeft.tr.bedr.zijn dom.

Geplaatst door: n.v.veen op

De prijzen zullen alleen omhoog gaan, als er het betreffende transport, geen interresse bestaat voor oost-eurpeesche vervoerders. Noem bijv. binnenlandse distributie.

Geplaatst door: Bijl op