Luchtvracht: Afhandelaars dreigen volume te verliezen

Het rommelt in de luchtvrachtafhandeling. Netwerkexpediteur Panalpina vestigt zich aan het vrachtplatform en de laatste grote vrachtafhandelaar, AG, is in handen is gevallen van durfkapitalist 3i. Toeval? Nauwelijks.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

elke franse trucker die buiten frankrijk komt; telkens laten controleren dat het voor die mensen geen leven meer is en zelf tegen hun regering vragen de maatrgeel in te trekken.

Geplaatst door: steven op

Het is bijna symptomatisch te noemen voor de zgn eenheid in Europa, die natuurlijk niet bestaat. Enne ……Eric, nog maar een keertje terug naar school voor een lesje Staatsinrichting

Geplaatst door: Rob Kruyswijk op

de laatste regel van eric zijn reactie die is wel de juiste.

Geplaatst door: harm op

Het aantal, en de hoogte van de boete’s voor chauffeurs in Frankrijk rijst de pan uit. De hoogte staat ook niet meer in verhouding tot de overtreding en/of het inkomen van chauffeurs. Bedragen van € 2500 tot € 8000 zijn meer regel dan uitzondering.

Geplaatst door: Jan te Winkel op

Langzamerhand wordt op steeds meer stuitende manier duidelijk hoe Nederland als liefste jongentje van de EG-klas zich enorm belachelijk maakt; laten we de Oostblokkers en Fransen hier dezelfde behandeling geven als wij bij hen krijgen !!! Qua discussie kom je er kennelijk niet uit; men kijkt gewoon de andere kant op en gaat verder met hun eigen nationale agenda. In het belang van onze economie moeten we dit nu eindelijk ook maar eens gaan doen.

Geplaatst door: Nico Zonne op

frankrijk behoort tot de EU dus moet ze de andere EU lidstaten ook hetzelfde behandelen iedereen gelijk

Geplaatst door: ftm op

tja je bent in frankrijk en ze hebben hun eigen regels en EEG regels kennen ze wel,maar worden alleen toegepast als het de fransen uitkomt

Geplaatst door: gerard op
Luchtvracht: Afhandelaars dreigen volume te verliezen | NT

Luchtvracht: Afhandelaars dreigen volume te verliezen

Het rommelt in de luchtvrachtafhandeling. Netwerkexpediteur Panalpina vestigt zich aan het vrachtplatform en de laatste grote vrachtafhandelaar, AG, is in handen is gevallen van durfkapitalist 3i. Toeval? Nauwelijks.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

elke franse trucker die buiten frankrijk komt; telkens laten controleren dat het voor die mensen geen leven meer is en zelf tegen hun regering vragen de maatrgeel in te trekken.

Geplaatst door: steven op

Het is bijna symptomatisch te noemen voor de zgn eenheid in Europa, die natuurlijk niet bestaat. Enne ……Eric, nog maar een keertje terug naar school voor een lesje Staatsinrichting

Geplaatst door: Rob Kruyswijk op

de laatste regel van eric zijn reactie die is wel de juiste.

Geplaatst door: harm op

Het aantal, en de hoogte van de boete’s voor chauffeurs in Frankrijk rijst de pan uit. De hoogte staat ook niet meer in verhouding tot de overtreding en/of het inkomen van chauffeurs. Bedragen van € 2500 tot € 8000 zijn meer regel dan uitzondering.

Geplaatst door: Jan te Winkel op

Langzamerhand wordt op steeds meer stuitende manier duidelijk hoe Nederland als liefste jongentje van de EG-klas zich enorm belachelijk maakt; laten we de Oostblokkers en Fransen hier dezelfde behandeling geven als wij bij hen krijgen !!! Qua discussie kom je er kennelijk niet uit; men kijkt gewoon de andere kant op en gaat verder met hun eigen nationale agenda. In het belang van onze economie moeten we dit nu eindelijk ook maar eens gaan doen.

Geplaatst door: Nico Zonne op

frankrijk behoort tot de EU dus moet ze de andere EU lidstaten ook hetzelfde behandelen iedereen gelijk

Geplaatst door: ftm op

tja je bent in frankrijk en ze hebben hun eigen regels en EEG regels kennen ze wel,maar worden alleen toegepast als het de fransen uitkomt

Geplaatst door: gerard op