MSC Napoli: Toename maritieme ongelukken

Het aantal maritieme ongelukken is sinds het begin van de nieuwe eeuw duidelijk aan het stijgen, heeft de Noorse classificatiemaatschappij Det Norske Veritas gezegd op een Amerikaans congres.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Veel te laat wat denk je wat er straks gebeurt als de bouw vd 2e maasvlakte in volle gang is?

Geplaatst door: Rob op

Ze zijn nog nooit ergens optijd klaar mee geweest. Dus zal wel 2101 worden

Geplaatst door: patrick de jong op

Gaat zeker werken indien er prioriteit of financiele prikkels worden afgegeven in de + of -. Zeker voor bepaalde inland of achterland bestemmingen lading flow. Er moet dan voor deze natuurlijk wel goede ontsluiting aanwezig zijn met markt conform prijzen & kwaliteit.

Geplaatst door: Mark op

Mooi plan, zou een hele verbetering zijn. Zie het alleen niet gebeuren

Geplaatst door: Etna Goeroe op

Deze berichtgeving zal eventuele bedrijven die zich in de nabijheid van Rotterdam willen vestigen flink afschrikken en zullen elders een lokatie gaan zoeken.

Geplaatst door: Gertjan van de Belt op

Prima zo’n lange termijnvisie maar is het tegen die tijd filevrij omdat de problemen dan door deze partijen zijn opgelost of door de snelheid van de oplossing. Vrachtverkeer lijkt al jarenlang alleen maar een lastig iets voor vele partijen, met deze snelheid is iedereen misschien wel (noodgedwongen) gestopt en heb je dus geen files meer door de bureaucratie van ons (europese) land. Nederland wordt wakker en onderscheid je door de snelheid en kwaliteit van je beslissingen en de bijbehorende uitvo

Geplaatst door: Arie Troost op
MSC Napoli: Toename maritieme ongelukken | NT

MSC Napoli: Toename maritieme ongelukken

Het aantal maritieme ongelukken is sinds het begin van de nieuwe eeuw duidelijk aan het stijgen, heeft de Noorse classificatiemaatschappij Det Norske Veritas gezegd op een Amerikaans congres.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Veel te laat wat denk je wat er straks gebeurt als de bouw vd 2e maasvlakte in volle gang is?

Geplaatst door: Rob op

Ze zijn nog nooit ergens optijd klaar mee geweest. Dus zal wel 2101 worden

Geplaatst door: patrick de jong op

Gaat zeker werken indien er prioriteit of financiele prikkels worden afgegeven in de + of -. Zeker voor bepaalde inland of achterland bestemmingen lading flow. Er moet dan voor deze natuurlijk wel goede ontsluiting aanwezig zijn met markt conform prijzen & kwaliteit.

Geplaatst door: Mark op

Mooi plan, zou een hele verbetering zijn. Zie het alleen niet gebeuren

Geplaatst door: Etna Goeroe op

Deze berichtgeving zal eventuele bedrijven die zich in de nabijheid van Rotterdam willen vestigen flink afschrikken en zullen elders een lokatie gaan zoeken.

Geplaatst door: Gertjan van de Belt op

Prima zo’n lange termijnvisie maar is het tegen die tijd filevrij omdat de problemen dan door deze partijen zijn opgelost of door de snelheid van de oplossing. Vrachtverkeer lijkt al jarenlang alleen maar een lastig iets voor vele partijen, met deze snelheid is iedereen misschien wel (noodgedwongen) gestopt en heb je dus geen files meer door de bureaucratie van ons (europese) land. Nederland wordt wakker en onderscheid je door de snelheid en kwaliteit van je beslissingen en de bijbehorende uitvo

Geplaatst door: Arie Troost op