MSC Napoli: Eigenaar gaat op zoek naar verborgen gebreken

Rampen met containerschepen leiden steevast tot een spervuur van juridische procedures, waarvan een deel ook na jaren soms nog niet is afgewikkeld.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Denk Europees en zorg voor een goede afwikkeling van alle containerflows, dus ook die van Antwerpen. Wij hebben onze mond vol van multimodaal vervoer om het milieu te sparen. Dit houdt niet op bij een virtuele grens.

Geplaatst door: Rob Brekelmans- Transforium Company Support op

Geen gezeur. Die lijn ligt er en moet nu maar eens in gebruik worden gesteld. Er is genoeg onderzocht en zo groot en belangrijk is het natuurgebied zuidelijk van de lijn niet. Een omweg over Venlo is puur politiek en niet praktisch. En concurrentie? Toen we de keus hadden voor een combinatie gaven we de voorkeur aan een dure ‘eigen lijn’. Dat recht hebben de Vlamingen dus ook.

Geplaatst door: Jasper Groenstra op

Wordt tijd dat de Nederlanders hier eindelijk een fair play in gaan spelen. Voor de Antwerpse haven is deze verbinding van groot belang maar Nederland ziet dit nog steeds als een bedreiging voor de trafieken vanuit Rotterdam.

Jammer dat men na zoveel jaren nog steeds ieder rot excuus aangrijpt om zijn buurland een hak te zetten. Op dit vlak schaam ik mij soms om mijn eigen Nederlandse afkomst !

Geplaatst door: Peter Spruit op
MSC Napoli: Eigenaar gaat op zoek naar verborgen gebreken | NT

MSC Napoli: Eigenaar gaat op zoek naar verborgen gebreken

Rampen met containerschepen leiden steevast tot een spervuur van juridische procedures, waarvan een deel ook na jaren soms nog niet is afgewikkeld.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Denk Europees en zorg voor een goede afwikkeling van alle containerflows, dus ook die van Antwerpen. Wij hebben onze mond vol van multimodaal vervoer om het milieu te sparen. Dit houdt niet op bij een virtuele grens.

Geplaatst door: Rob Brekelmans- Transforium Company Support op

Geen gezeur. Die lijn ligt er en moet nu maar eens in gebruik worden gesteld. Er is genoeg onderzocht en zo groot en belangrijk is het natuurgebied zuidelijk van de lijn niet. Een omweg over Venlo is puur politiek en niet praktisch. En concurrentie? Toen we de keus hadden voor een combinatie gaven we de voorkeur aan een dure ‘eigen lijn’. Dat recht hebben de Vlamingen dus ook.

Geplaatst door: Jasper Groenstra op

Wordt tijd dat de Nederlanders hier eindelijk een fair play in gaan spelen. Voor de Antwerpse haven is deze verbinding van groot belang maar Nederland ziet dit nog steeds als een bedreiging voor de trafieken vanuit Rotterdam.

Jammer dat men na zoveel jaren nog steeds ieder rot excuus aangrijpt om zijn buurland een hak te zetten. Op dit vlak schaam ik mij soms om mijn eigen Nederlandse afkomst !

Geplaatst door: Peter Spruit op