HAD AL VEEL EERDER MOETEN GEBEUREN, EN LAAT TEVENS ZIEN DAT LEO VAN WIJK DE WINKEL BIJNA WEGGEVEN HAD AAN AIR-FRANCE. EN DE STAAT IN 2003 TE LAKS WAS OM VOOR HUN EIGEN ECONOMISCHE BELANGEN EN WERKGELEGENHEID OP TE KOMEN. IS NU GELUKKIG WEER EEN BEETJE HERSTELD.VOOR HET INVESTERINGSBEDRAG HOEFT NIEMAND ZICH DRUK TE MAKEN, KOMT WEL WEER TERUG VIA BELASTINGEN E.D.ECONOMISCHE BELANGEN VOOR NEDERLAND IS HEEL ERG GROOT IN DEZE.
Eindelijk laat het kabinet eens zien dat er niet met NL gespot kan worden.
Helaas heeft deze daadkracht in het verleden ontbroken.
Als 2e grote aandeelhouder kan er juist wel aan tafel gesproken worden.
14 % van 100 % dat is veel te weinig om op het beleid binnen een bedrijf te kunnen wegen
HAD AL VEEL EERDER MOETEN GEBEUREN, EN LAAT TEVENS ZIEN DAT LEO VAN WIJK DE WINKEL BIJNA WEGGEVEN HAD AAN AIR-FRANCE. EN DE STAAT IN 2003 TE LAKS WAS OM VOOR HUN EIGEN ECONOMISCHE BELANGEN EN WERKGELEGENHEID OP TE KOMEN. IS NU GELUKKIG WEER EEN BEETJE HERSTELD.VOOR HET INVESTERINGSBEDRAG HOEFT NIEMAND ZICH DRUK TE MAKEN, KOMT WEL WEER TERUG VIA BELASTINGEN E.D.ECONOMISCHE BELANGEN VOOR NEDERLAND IS HEEL ERG GROOT IN DEZE.
Eindelijk laat het kabinet eens zien dat er niet met NL gespot kan worden.
Helaas heeft deze daadkracht in het verleden ontbroken.
Als 2e grote aandeelhouder kan er juist wel aan tafel gesproken worden.
14 % van 100 % dat is veel te weinig om op het beleid binnen een bedrijf te kunnen wegen