Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Het aantal security-initiatieven is groot, met alle afkortingen van dien. Menno Broere van Lloyds Register Nederland zet ze op een rij en schetst hoe de logistiek manager aan een AEO-certificaat komt.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Ik ben het van harte met Nagtegaal eens, op deze manier met zoveel beperkingen wordt de sector nooit gezond. We moeten terug naar een rijtijdenbesluit van 9 uur onderbroken rust per 24 uur. dan kan je nog wat beginnen. Met dit materiaal waar men tegenwoordig mee rijdt kan je wel vooruit alleen staat nu de wettelijke rem erop.
Gezond zal de sector op deze manier nooit worden met alle beperkingen die we steeds meer opgelegt krijgen. Laat TLN zich eerst daar maar eens voor inzetten ipv de mooie man uithangen. Met
het huidige rijtijdenbesluit en het dagelijkse file probleem valt bijna niet te werken. Hoe kun je de transport sector dan bijna genezen noemen,we blijven kwakkelend bezig…
Genezen, genezen, hoezo genezen, het vervoer lag op de intensive care, we zijn net pas van het zuurstof af en dokter van der Harst zeg dat wij bijna genezen zijn? De wonderen zijn blijkbaar de wereld nog niet uit!
Het is nu druk dus de dam is leeg en dan zal het wel goed gaan is het oude motto in het vervoer. Dat de kosten blijven stijgen en de marges met veel drukte niet verbeteren schijnt men maar niet te willen inzien. Ook TLN en KNV blijven maar achter de feiten aan lopen en getuigen met deze uitspraken weinig kennis en/of toekomstvisie
Om het nog gezonder te maken moet men het rijtijdenbesluit aanpassen i.v.m. filevorming, omdat daar in onze regio gemiddeld een uur per dag aan verloren gaaat