Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Adviesbureau Deloitte heeft een 10-stappenplan opgesteld om bedrijven te helpen. Hans Kienstra, senior manager bij de Customs Group en Allard Kernkamp van Enterprise Risk Management (beide onderdeel van Deloitte) geven uitleg.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Als je in de binnenstad woont weet je dat je met veel uitlaatgassen zit. als je dat niet wilt moet je buitenaf gaan wonen ( zijn huizen net zo duur ) want met een Euro 2/1 truck mag er dus wel tussen hubs gependeld worden maar in de binnenstad niet?
wanneer wordt er eens iemand wakker die zich realiseert dat wij met een paar druppetjes water een boven het vuur hangend ijzer proberen af te koelen. dit is weer gewoon een melkkoetje van de overheid want met het verdiende geld wordt er niets aan
De wal gaat het schip keren. Uiteindelijk betaald de consument mits de sector bijdehand genoeg is om niet onder een acceptabel rendement te willen rijden. Als diezelfde consument niet bereid is om te betalen hoeft de sector niet te investeren c.q. zich druk te maken. Bovendien, wie is er tegen het lekkere weer veroorzaakt door globalwarming?
Euro 0-3 wagens verbieden zou niet echt helpen bij het oplossen van de capaciteitsproblemen. In tegendeel, deze zouden alleen maar toenemen. Laten we liever een logistiek verstandige oplossing verzinnen welke ook nog haalbaar is om de binnenstadsproblematiek op te lossen.