Security: ‘Eén incident en je status als known shipper ligt in de prullenbak’

Wat kost het om alle uitgaande vrachtstromen van Schiphol te controleren op de aanwezigheid van explosieven? Slechts ‘enkele miljoenen’ euro’s per jaar als speurhonden worden ingezet.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

B.J. Roozendaal.

Het aantal vrachtauto’s waar jij nu over praat i.cm. aantal pallets gaat over 13,6 meter trailers deze mogen amsterdam niet eens in. de moves vooraf en achteraf heb je ook in de overslag naar kleiner vrachtauto’s toe dus is indeze irrelevant. wat wel een belangrijk vraagstuk is en dat schreef ik ook in mijn eerste reactie gebruikt het GVA Groene of Wit verkregen stroom?

leuk volgend vraagstuk hoeveel CO2 kg/km herleid tot ton/km stoot de tram(indirect) uit en hoeveel een t

Geplaatst door: Marco Essenberg op
Security: ‘Eén incident en je status als known shipper ligt in de prullenbak’ | NT

Security: ‘Eén incident en je status als known shipper ligt in de prullenbak’

Wat kost het om alle uitgaande vrachtstromen van Schiphol te controleren op de aanwezigheid van explosieven? Slechts ‘enkele miljoenen’ euro’s per jaar als speurhonden worden ingezet.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

B.J. Roozendaal.

Het aantal vrachtauto’s waar jij nu over praat i.cm. aantal pallets gaat over 13,6 meter trailers deze mogen amsterdam niet eens in. de moves vooraf en achteraf heb je ook in de overslag naar kleiner vrachtauto’s toe dus is indeze irrelevant. wat wel een belangrijk vraagstuk is en dat schreef ik ook in mijn eerste reactie gebruikt het GVA Groene of Wit verkregen stroom?

leuk volgend vraagstuk hoeveel CO2 kg/km herleid tot ton/km stoot de tram(indirect) uit en hoeveel een t

Geplaatst door: Marco Essenberg op