Emma Maersk: Schaalvergroting houdt hier op

Volgens de nieuwste maritieme trendbarometer van de HypoVereinsbank worden containerschepen in de toekomst niet groter dan 13.000 teu. Verwacht wordt dat die maat de nieuwe Panamax-norm wordt.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Helemaal mee eens. Het kan verladers niet veel schelen hoe milieuvriendelijk een transportmodaliteit is. Snel, betrouwbaar en betaalbaar zijn veel belangrijker. Bovendien is de claim dat spoor ‘milieuvriendelijk’ zou zijn niet te controleren. Volgens mij is transport nooit milieuvriendelijk.

Geplaatst door: Theo van der Vaart op
Emma Maersk: Schaalvergroting houdt hier op | NT

Emma Maersk: Schaalvergroting houdt hier op

Volgens de nieuwste maritieme trendbarometer van de HypoVereinsbank worden containerschepen in de toekomst niet groter dan 13.000 teu. Verwacht wordt dat die maat de nieuwe Panamax-norm wordt.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Helemaal mee eens. Het kan verladers niet veel schelen hoe milieuvriendelijk een transportmodaliteit is. Snel, betrouwbaar en betaalbaar zijn veel belangrijker. Bovendien is de claim dat spoor ‘milieuvriendelijk’ zou zijn niet te controleren. Volgens mij is transport nooit milieuvriendelijk.

Geplaatst door: Theo van der Vaart op