Emma Maersk: Wat doet de concurrrentie?

Na de eerste vlcs van Maersk was het nog zes jaar wachten alvorens OOCL het voorbeeld volgde door als tweede rederij zo’n schip in de vaart te nemen. Hoe lang zal het deze keer duren?

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Schakel eerst de corruptie bij de politie en douane maar eens uit !!! Een prima initiatief !

Lokauto, lokagent, lokdouaneambtenaar, lokchauffeur.

Geplaatst door: Hans op

na proces-verbaal, als ze zich al verstaanbaar kunnen maken en identificeren, staan ze zo weer buiten en proberen het 50 km verderop nogmaals. Strenger straffen,grensbewaking terug en massaal uitzetten van zgn.gelukzoekers / recividisten is een goed begin maar met de huidige (gedoog)-regering is dat ijdele hoop voor de komende jaren en zullen de transport-ondernemingen geconfronteerd worden met hogere beakingseisen van verladers en hogere verzekeringspremies.

Geplaatst door: rene van de weetering op

Het zal wel moeten zolang er zo veel verdwijnt.

Of er moet een betaalbaar trace systeem komen voor in de verpakking.

Verder heel hard pakken en hoge straffen

Geplaatst door: Ed op

Lijkt mij weinig op te leveren. De meeste diefstallen vinden plaats met voorkennis en worden dus bewust gekozen door de onbevoegden.

Geplaatst door: ADT op
Emma Maersk: Wat doet de concurrrentie? | NT

Emma Maersk: Wat doet de concurrrentie?

Na de eerste vlcs van Maersk was het nog zes jaar wachten alvorens OOCL het voorbeeld volgde door als tweede rederij zo’n schip in de vaart te nemen. Hoe lang zal het deze keer duren?

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Schakel eerst de corruptie bij de politie en douane maar eens uit !!! Een prima initiatief !

Lokauto, lokagent, lokdouaneambtenaar, lokchauffeur.

Geplaatst door: Hans op

na proces-verbaal, als ze zich al verstaanbaar kunnen maken en identificeren, staan ze zo weer buiten en proberen het 50 km verderop nogmaals. Strenger straffen,grensbewaking terug en massaal uitzetten van zgn.gelukzoekers / recividisten is een goed begin maar met de huidige (gedoog)-regering is dat ijdele hoop voor de komende jaren en zullen de transport-ondernemingen geconfronteerd worden met hogere beakingseisen van verladers en hogere verzekeringspremies.

Geplaatst door: rene van de weetering op

Het zal wel moeten zolang er zo veel verdwijnt.

Of er moet een betaalbaar trace systeem komen voor in de verpakking.

Verder heel hard pakken en hoge straffen

Geplaatst door: Ed op

Lijkt mij weinig op te leveren. De meeste diefstallen vinden plaats met voorkennis en worden dus bewust gekozen door de onbevoegden.

Geplaatst door: ADT op