Het is al een eeuwenoud principe. In Rotterdam wordt het verdiend en in Amsterdam uitgegeven. niets mis mee toch maar we hebben het hier over ijmuiden. Ik zie hier werkelijk geen voordeel in. De ruit staat altijd vast maar de ring rond Amsterdam ook ( zonder ontzettend drukke havens) dus laat staan als daar nog een vrachtwagen of 1500 bij komt. en lief den haag als er iets slecht is voor het milieu ( maar niet voor jullie portofeuille ) zijn het wel file’s
Voordat we een nieuwe container have
Sorry Peter, liet me even gaan.
Ik snap niet dat Nederland met dat zinloze Ajax-Feijenoord-gedoe toch zo groot is geworden in de logistiek. Eerder ondanks dan dankzij dat Rotterdamse meerderwaardigheidsprobleempje, lijkt me.
Der moet geen haven bij Ijmuiden komen voor container gebeuren, laten ze Ceres maar wat uitbreiden, en ook de service naar de lichtermaatschappijen toe voor het verkeer tussen Ceres en Antwerp/Rotterdam vv.
Want nu bij de Ceres komen de lichters op de tweede plaats boven het deepsea gebeuren, en dat kost ook klanten.
we hebben toch alles voorhanden in delfzijl, het woord fille komt daar niet voor in het boordcomputer programma.
Stamt dit plan niet uit de 90-er jaren?
Waarom niet eenvoudig de haven van Vlissingen uitbreiden; geen sluizen en goede achterlandverbindingen!?!
Het is al een eeuwenoud principe. In Rotterdam wordt het verdiend en in Amsterdam uitgegeven. niets mis mee toch maar we hebben het hier over ijmuiden. Ik zie hier werkelijk geen voordeel in. De ruit staat altijd vast maar de ring rond Amsterdam ook ( zonder ontzettend drukke havens) dus laat staan als daar nog een vrachtwagen of 1500 bij komt. en lief den haag als er iets slecht is voor het milieu ( maar niet voor jullie portofeuille ) zijn het wel file’s
Voordat we een nieuwe container have
Sorry Peter, liet me even gaan.
Ik snap niet dat Nederland met dat zinloze Ajax-Feijenoord-gedoe toch zo groot is geworden in de logistiek. Eerder ondanks dan dankzij dat Rotterdamse meerderwaardigheidsprobleempje, lijkt me.
Der moet geen haven bij Ijmuiden komen voor container gebeuren, laten ze Ceres maar wat uitbreiden, en ook de service naar de lichtermaatschappijen toe voor het verkeer tussen Ceres en Antwerp/Rotterdam vv.
Want nu bij de Ceres komen de lichters op de tweede plaats boven het deepsea gebeuren, en dat kost ook klanten.
we hebben toch alles voorhanden in delfzijl, het woord fille komt daar niet voor in het boordcomputer programma.
Stamt dit plan niet uit de 90-er jaren?
Waarom niet eenvoudig de haven van Vlissingen uitbreiden; geen sluizen en goede achterlandverbindingen!?!