Emma Maersk: Tweede recordschip bijna klaar

Nu de Emma Maersk de afbouwkade in Odense heeft verlaten, is daar plaats om het tweede schip uit de reeks af te werken.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Het is al een eeuwenoud principe. In Rotterdam wordt het verdiend en in Amsterdam uitgegeven. niets mis mee toch maar we hebben het hier over ijmuiden. Ik zie hier werkelijk geen voordeel in. De ruit staat altijd vast maar de ring rond Amsterdam ook ( zonder ontzettend drukke havens) dus laat staan als daar nog een vrachtwagen of 1500 bij komt. en lief den haag als er iets slecht is voor het milieu ( maar niet voor jullie portofeuille ) zijn het wel file’s

Voordat we een nieuwe container have

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Sorry Peter, liet me even gaan.

Geplaatst door: Marcus Vince op

Ik snap niet dat Nederland met dat zinloze Ajax-Feijenoord-gedoe toch zo groot is geworden in de logistiek. Eerder ondanks dan dankzij dat Rotterdamse meerderwaardigheidsprobleempje, lijkt me.

Geplaatst door: Peter op

Der moet geen haven bij Ijmuiden komen voor container gebeuren, laten ze Ceres maar wat uitbreiden, en ook de service naar de lichtermaatschappijen toe voor het verkeer tussen Ceres en Antwerp/Rotterdam vv.

Want nu bij de Ceres komen de lichters op de tweede plaats boven het deepsea gebeuren, en dat kost ook klanten.

Geplaatst door: HansM op

we hebben toch alles voorhanden in delfzijl, het woord fille komt daar niet voor in het boordcomputer programma.

Geplaatst door: fons op

Stamt dit plan niet uit de 90-er jaren?

Geplaatst door: Bas Vermond op

Waarom niet eenvoudig de haven van Vlissingen uitbreiden; geen sluizen en goede achterlandverbindingen!?!

Geplaatst door: Gert Veldhuisen op
Emma Maersk: Tweede recordschip bijna klaar | NT

Emma Maersk: Tweede recordschip bijna klaar

Nu de Emma Maersk de afbouwkade in Odense heeft verlaten, is daar plaats om het tweede schip uit de reeks af te werken.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Het is al een eeuwenoud principe. In Rotterdam wordt het verdiend en in Amsterdam uitgegeven. niets mis mee toch maar we hebben het hier over ijmuiden. Ik zie hier werkelijk geen voordeel in. De ruit staat altijd vast maar de ring rond Amsterdam ook ( zonder ontzettend drukke havens) dus laat staan als daar nog een vrachtwagen of 1500 bij komt. en lief den haag als er iets slecht is voor het milieu ( maar niet voor jullie portofeuille ) zijn het wel file’s

Voordat we een nieuwe container have

Geplaatst door: Marco Essenberg op

Sorry Peter, liet me even gaan.

Geplaatst door: Marcus Vince op

Ik snap niet dat Nederland met dat zinloze Ajax-Feijenoord-gedoe toch zo groot is geworden in de logistiek. Eerder ondanks dan dankzij dat Rotterdamse meerderwaardigheidsprobleempje, lijkt me.

Geplaatst door: Peter op

Der moet geen haven bij Ijmuiden komen voor container gebeuren, laten ze Ceres maar wat uitbreiden, en ook de service naar de lichtermaatschappijen toe voor het verkeer tussen Ceres en Antwerp/Rotterdam vv.

Want nu bij de Ceres komen de lichters op de tweede plaats boven het deepsea gebeuren, en dat kost ook klanten.

Geplaatst door: HansM op

we hebben toch alles voorhanden in delfzijl, het woord fille komt daar niet voor in het boordcomputer programma.

Geplaatst door: fons op

Stamt dit plan niet uit de 90-er jaren?

Geplaatst door: Bas Vermond op

Waarom niet eenvoudig de haven van Vlissingen uitbreiden; geen sluizen en goede achterlandverbindingen!?!

Geplaatst door: Gert Veldhuisen op