Emma Maersk: Onbetwist de grootste

Volgens de Denen laadt de nieuwe Emma Maersk 11.000 teu, wat amper 1.420 teu meer zou zijn dan het vorige recordschip uit de containervloot, de Xin Los Angeles van China Shipping.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Behalve eigenaren van koeriersbedrijven vind ik het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die tegen de nieuwe wet zijn. Juist de transportondernemers profiteren het meest van de vernieuwing. Flexibel personeel hoeft niet meer persé via een uitzendbureau te worden ingehuurd. (goedkoper en makkelijker). Aanbod van personeel zal iets stijgen. Controlemiddel Cao valt weg????? Alsof de werkgevers verklaring hier iets mee te maken heeft! Als de werkgevers zo begaan zijn met hun chauffeurs moeten ze eerst

Geplaatst door: Anoniem op

Weten niet waar ze mee bezig zijn maar ook hun tijd komt ook nog en of anders het geheel eens een paar dagen alles maar dan ook alles STIL LEGGEN Met AL DIE REGELTJES.

Geplaatst door: J.v.Beerendonk op

Onderweg voor mijn baas in Italie lees ik deze informatie op mijn mobiele telefoon.

Ik ben er helemaal ziek van. Den Haag maakt alles kapot en dan alleen omdat de ene branche vereniging een grotere mond heeft dan de ander. Iedereen die tot nu toe heeft gereageerd heeft gelijk. Tijd voor actie!

NT doe de sector een lol en vraag eens aan de branche verenigingen waarom zij niet een club zijn.

Geplaatst door: Gijs Daman op

Een grote draai(kont) van het CDA, die het coalitiebelang boven de eigen geloofwaardigheid plaatst. Eerst Bos en nu ook nog het CDA.

Politiek blijft een “smerige handel” en dat belangenorganisatie’s selectief shoppen is hun taak.

Geplaatst door: Emiel op

Dat heb je als er teveel mensen zich bemoeien met wat echt belangrijk is in dit land. Of de ene lobby beter is dan de andere, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het belachelijk is dat er meerdere lobby’s met hetzelfde belang zijn. Wordt het niet eens tijd dat EVO, TLN, KNV een grote belangenorganisatie voor de sector transport, logistiek en verladen gaan vormen? Uiteindelijk willen ze toch allemaal hetzelfde.

Geplaatst door: Theo van Halsteren op
Emma Maersk: Onbetwist de grootste | NT

Emma Maersk: Onbetwist de grootste

Volgens de Denen laadt de nieuwe Emma Maersk 11.000 teu, wat amper 1.420 teu meer zou zijn dan het vorige recordschip uit de containervloot, de Xin Los Angeles van China Shipping.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Behalve eigenaren van koeriersbedrijven vind ik het onbegrijpelijk dat er mensen zijn die tegen de nieuwe wet zijn. Juist de transportondernemers profiteren het meest van de vernieuwing. Flexibel personeel hoeft niet meer persé via een uitzendbureau te worden ingehuurd. (goedkoper en makkelijker). Aanbod van personeel zal iets stijgen. Controlemiddel Cao valt weg????? Alsof de werkgevers verklaring hier iets mee te maken heeft! Als de werkgevers zo begaan zijn met hun chauffeurs moeten ze eerst

Geplaatst door: Anoniem op

Weten niet waar ze mee bezig zijn maar ook hun tijd komt ook nog en of anders het geheel eens een paar dagen alles maar dan ook alles STIL LEGGEN Met AL DIE REGELTJES.

Geplaatst door: J.v.Beerendonk op

Onderweg voor mijn baas in Italie lees ik deze informatie op mijn mobiele telefoon.

Ik ben er helemaal ziek van. Den Haag maakt alles kapot en dan alleen omdat de ene branche vereniging een grotere mond heeft dan de ander. Iedereen die tot nu toe heeft gereageerd heeft gelijk. Tijd voor actie!

NT doe de sector een lol en vraag eens aan de branche verenigingen waarom zij niet een club zijn.

Geplaatst door: Gijs Daman op

Een grote draai(kont) van het CDA, die het coalitiebelang boven de eigen geloofwaardigheid plaatst. Eerst Bos en nu ook nog het CDA.

Politiek blijft een “smerige handel” en dat belangenorganisatie’s selectief shoppen is hun taak.

Geplaatst door: Emiel op

Dat heb je als er teveel mensen zich bemoeien met wat echt belangrijk is in dit land. Of de ene lobby beter is dan de andere, weet ik niet. Wat ik wel weet is dat het belachelijk is dat er meerdere lobby’s met hetzelfde belang zijn. Wordt het niet eens tijd dat EVO, TLN, KNV een grote belangenorganisatie voor de sector transport, logistiek en verladen gaan vormen? Uiteindelijk willen ze toch allemaal hetzelfde.

Geplaatst door: Theo van Halsteren op