Venlo voert kringloopplannen uit

Overheid en bedrijfsleven in Noord- en MiddenLimburg zijn in de ban van het cradle-to-cradle beginsel. Ze willen de principes van de ultrakringloop snel toepassen, ook in het transport.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Het is de schuld van de rederijen. Ze hebben allemaal nitswits achter de telefoon zitten, die niet van noch toeten noch blazen weten. Collega’s communiceren niet met elkaar en er worden dus zomaar cijfers afgegeven aan de eerste de beste Jan L. die belt.

Geplaatst door: annie op

Verladers hebben ook klanten, die op hun beurt vaak ook weer klanten hebben.

Dus uiteindelijk betaal je zelf als consument het gelach.

Dan zijn er de gevolgen van te laat leveren waar je niemand over hoort. 3

Dit alles werk alleen maar kosten opdrijvend. Het geen we in de banksector hebben gezien en zeker nog gaan voelen.

Genomen worden, met je schoenen aan wil toch niemand!

Geplaatst door: Mari van Ee op

Het is de schuld van zowel de reders als de afladers. Zij zijn beide niet in staat om langdurige tariefsafsraken waar beide zich aan houden tegen een tarief waar de reders hun brood mee kunnen verdienen. Op het moment dat er afsraken zijn en de tarieven in elkaar storten zullen de de verladers zonder schaamte eisen dat de tarieven worden verlaagd. en andersom als de tarieven hard stijgen zullen reders er alles aan doen om zo min mogelijk containers te laden tegen deze lage cijfers. Ik vind wel d

Geplaatst door: Piet op

De marktwerking doet gewoon zijn werk en is realiteit.

Word eens wakker !!.

Geplaatst door: sjef van der Pennen op

Nee, natuurlijk niet… de verlader is er toch ook niet de schuld van dat de vrachten in ras tempo weer de niveaus van voorheen halen ; de lijnvaart heeft, als transportmodus, nog altijd een monopoliepositie en het feit, dat het de reders lukt om capaciteit dusdanig uit de markt te halen, dat de vrachten oplopen, geeft duidelijk te denken dat er tussen de reders een entente is.

Voor de meeste bedrijfstakken wordt dat in Europa verboden, maar kennelijk heeft de container-lijnvaart vrij spel

Geplaatst door: Jaap Kronenburg op
Venlo voert kringloopplannen uit | NT

Venlo voert kringloopplannen uit

Overheid en bedrijfsleven in Noord- en MiddenLimburg zijn in de ban van het cradle-to-cradle beginsel. Ze willen de principes van de ultrakringloop snel toepassen, ook in het transport.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Het is de schuld van de rederijen. Ze hebben allemaal nitswits achter de telefoon zitten, die niet van noch toeten noch blazen weten. Collega’s communiceren niet met elkaar en er worden dus zomaar cijfers afgegeven aan de eerste de beste Jan L. die belt.

Geplaatst door: annie op

Verladers hebben ook klanten, die op hun beurt vaak ook weer klanten hebben.

Dus uiteindelijk betaal je zelf als consument het gelach.

Dan zijn er de gevolgen van te laat leveren waar je niemand over hoort. 3

Dit alles werk alleen maar kosten opdrijvend. Het geen we in de banksector hebben gezien en zeker nog gaan voelen.

Genomen worden, met je schoenen aan wil toch niemand!

Geplaatst door: Mari van Ee op

Het is de schuld van zowel de reders als de afladers. Zij zijn beide niet in staat om langdurige tariefsafsraken waar beide zich aan houden tegen een tarief waar de reders hun brood mee kunnen verdienen. Op het moment dat er afsraken zijn en de tarieven in elkaar storten zullen de de verladers zonder schaamte eisen dat de tarieven worden verlaagd. en andersom als de tarieven hard stijgen zullen reders er alles aan doen om zo min mogelijk containers te laden tegen deze lage cijfers. Ik vind wel d

Geplaatst door: Piet op

De marktwerking doet gewoon zijn werk en is realiteit.

Word eens wakker !!.

Geplaatst door: sjef van der Pennen op

Nee, natuurlijk niet… de verlader is er toch ook niet de schuld van dat de vrachten in ras tempo weer de niveaus van voorheen halen ; de lijnvaart heeft, als transportmodus, nog altijd een monopoliepositie en het feit, dat het de reders lukt om capaciteit dusdanig uit de markt te halen, dat de vrachten oplopen, geeft duidelijk te denken dat er tussen de reders een entente is.

Voor de meeste bedrijfstakken wordt dat in Europa verboden, maar kennelijk heeft de container-lijnvaart vrij spel

Geplaatst door: Jaap Kronenburg op