Milieu en klimaat: OESO waarschuwt voor effect van subsidie op biobrandstof

Overheden moeten stoppen met het geven van subsidie op biobrandstoffen. Er is zoveel vraag naar de landbouwproducten die hiervoor de grondstof vormen, dat er wereldwijd problemen ontstaan.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Ik zeg gewoon doorrijden want 9uur rust per dag is genoeg voor n echte chauffeur en stel ik rijd vast op griekenland dan kan ik niet eens thuiskomen of aansluitende week verplicht thuisblijven met loonderving wat door niemand gecompenseerd word!!!! en dan erbij ben ik echte trucker die graag wilt rijde….

Geplaatst door: Iwan Hoekmeyer op

Ik red het wel hoor in 48 uur als zelfstandige, de boekhouding doe ik wel in m’n vrije tijd, net als het laden en lossen……………………….

Geplaatst door: Peter Hofstede op

Meneer Valenduk ik denk dat u en uw geachte

medestanders honderd jaar te laat geboren zijn.

Gezien de uitspraken van genoemden,let wel,

deze bedrijfstak zal zo nooit volwassen worden.

Zalang er meer hobbyisten als echte krachtige ondernemers zijn lukt dit echt niet helemaal niet.

Geplaatst door: Gerard van Westreenen op

Aan de wettelijke aaneengesloten rusturen moet niet worden getornd mede gezien de veiligheid,

Maar torn ook niet aan de vrijheid van het ONDERNEMERSSCHAP. Er zijn zo veel ondernemers, zelfs ministers die veel meer dan 48 uur werken.

Geplaatst door: Bert de Nooijer op

je bent toch eigen ondernemer. In welke andere bedrijfstak worden eigen ondernemers verplicht zich aan 48 uur te houden. Je moet toch de investeringen terug betalen

Geplaatst door: R koopman op

Geen onderscheid voor de eigen rijder. Met de 48 uurs regeling wordt ons echter de vrijheid van willen werken ontnomen. In Den Haag hebben ze de mond vol dat er te weinig gewerkt wordt. Nu willen de mensen in de transport sector graag en werken en dan wordt dit door de 48 uurs regeling ontnomen. Momenteel verkeerd de transport sector in zeer zwaar weer en vallen er veel ontslagen. Velen vinden een andere baan en zullen wanneer de sector weer aantrekt niet meer terug komen in het transport. Geen

Geplaatst door: Gertjan op

We leven allemaal in Nederland en hebben allemaal te maken met dezelfde wetgeving dus moeten we ons allemaal aan die wetgeving houden in ons eigen belang en dat van onze medemensen, tenslotte weten we allemaal dat er bij 48 uren nog steeds gemiddeld 60 gemaakt worden en we moeten proberen, ondanks de recessie, het in deze 60 uren te verdienen en als dit niet meer lukt ons afvragen of we zo verder moeten of moeten stoppen.

Geplaatst door: Eef de Jong op
Milieu en klimaat: OESO waarschuwt voor effect van subsidie op biobrandstof | NT

Milieu en klimaat: OESO waarschuwt voor effect van subsidie op biobrandstof

Overheden moeten stoppen met het geven van subsidie op biobrandstoffen. Er is zoveel vraag naar de landbouwproducten die hiervoor de grondstof vormen, dat er wereldwijd problemen ontstaan.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Ik zeg gewoon doorrijden want 9uur rust per dag is genoeg voor n echte chauffeur en stel ik rijd vast op griekenland dan kan ik niet eens thuiskomen of aansluitende week verplicht thuisblijven met loonderving wat door niemand gecompenseerd word!!!! en dan erbij ben ik echte trucker die graag wilt rijde….

Geplaatst door: Iwan Hoekmeyer op

Ik red het wel hoor in 48 uur als zelfstandige, de boekhouding doe ik wel in m’n vrije tijd, net als het laden en lossen……………………….

Geplaatst door: Peter Hofstede op

Meneer Valenduk ik denk dat u en uw geachte

medestanders honderd jaar te laat geboren zijn.

Gezien de uitspraken van genoemden,let wel,

deze bedrijfstak zal zo nooit volwassen worden.

Zalang er meer hobbyisten als echte krachtige ondernemers zijn lukt dit echt niet helemaal niet.

Geplaatst door: Gerard van Westreenen op

Aan de wettelijke aaneengesloten rusturen moet niet worden getornd mede gezien de veiligheid,

Maar torn ook niet aan de vrijheid van het ONDERNEMERSSCHAP. Er zijn zo veel ondernemers, zelfs ministers die veel meer dan 48 uur werken.

Geplaatst door: Bert de Nooijer op

je bent toch eigen ondernemer. In welke andere bedrijfstak worden eigen ondernemers verplicht zich aan 48 uur te houden. Je moet toch de investeringen terug betalen

Geplaatst door: R koopman op

Geen onderscheid voor de eigen rijder. Met de 48 uurs regeling wordt ons echter de vrijheid van willen werken ontnomen. In Den Haag hebben ze de mond vol dat er te weinig gewerkt wordt. Nu willen de mensen in de transport sector graag en werken en dan wordt dit door de 48 uurs regeling ontnomen. Momenteel verkeerd de transport sector in zeer zwaar weer en vallen er veel ontslagen. Velen vinden een andere baan en zullen wanneer de sector weer aantrekt niet meer terug komen in het transport. Geen

Geplaatst door: Gertjan op

We leven allemaal in Nederland en hebben allemaal te maken met dezelfde wetgeving dus moeten we ons allemaal aan die wetgeving houden in ons eigen belang en dat van onze medemensen, tenslotte weten we allemaal dat er bij 48 uren nog steeds gemiddeld 60 gemaakt worden en we moeten proberen, ondanks de recessie, het in deze 60 uren te verdienen en als dit niet meer lukt ons afvragen of we zo verder moeten of moeten stoppen.

Geplaatst door: Eef de Jong op