RFID: Trage maar zekere opmars

RFID is in opmars, maar het tempo is nog traag. Ergens in de komende jaren voorzien marktwaarnemers de echte doorbraak.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Ik ben voor het stimuleren van schonere vormen van vervoer, maar met een rijksbijdrage van 85 %, terwijl de gebruikers slechts de overige 15 % van de kosten betalen, is het mij wat teveel van het goede. En dan heb ik nog niet over de genoemde milieuoverlast. Elke euro subsidie op het spoor gaat ten koste van de veel minder overlast gevende binnenvaart.

Geplaatst door: bernard seldenrath op

in ieder geval voordeliger dan Prorail. Nu is rijden via het gemengde net veelal goedkoper, zeker als je ECTS-kapitaalskosten meetelt.

ECTS is geen wens van de vervoerders, PZB had voldaan.

Geplaatst door: Roelof van der Molen op

Dat de exploitatie van de Betuwelijn te duur zou worden, was al bekend voordat er een schop de grond in ging. De belastingbetaler heeft al genoeg bij gedragen aan dit geld verslindende project. Maar de verwachting is, dat er voorlopig nog wel bij gesprongen moet worden door de diverse overheden. Dus wederom belasting geld.

Geplaatst door: Peter Elkhuizen op
RFID: Trage maar zekere opmars | NT

RFID: Trage maar zekere opmars

RFID is in opmars, maar het tempo is nog traag. Ergens in de komende jaren voorzien marktwaarnemers de echte doorbraak.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Ik ben voor het stimuleren van schonere vormen van vervoer, maar met een rijksbijdrage van 85 %, terwijl de gebruikers slechts de overige 15 % van de kosten betalen, is het mij wat teveel van het goede. En dan heb ik nog niet over de genoemde milieuoverlast. Elke euro subsidie op het spoor gaat ten koste van de veel minder overlast gevende binnenvaart.

Geplaatst door: bernard seldenrath op

in ieder geval voordeliger dan Prorail. Nu is rijden via het gemengde net veelal goedkoper, zeker als je ECTS-kapitaalskosten meetelt.

ECTS is geen wens van de vervoerders, PZB had voldaan.

Geplaatst door: Roelof van der Molen op

Dat de exploitatie van de Betuwelijn te duur zou worden, was al bekend voordat er een schop de grond in ging. De belastingbetaler heeft al genoeg bij gedragen aan dit geld verslindende project. Maar de verwachting is, dat er voorlopig nog wel bij gesprongen moet worden door de diverse overheden. Dus wederom belasting geld.

Geplaatst door: Peter Elkhuizen op