Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Intelligent identificeren, Radio Frequency Identification (RFID), zal de streepjescode niet snel overbodig maken, maar is wel de toekomst. De luchtvrachtsector moet de uitdaging aangaan, vindt Ben Radstaak van ACN.
Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Beste collega,s laat je gezonde verstand eens gaan over hoe op dit moment jullie elkaar af maken en de haven baasjes lachen in hun knuisje wie is de volgende die de zak krijgt. dus maak een haven vront denk maar eens goed over je toekomst oud havenmens amsterdam na 41 jaar.
Het feit dat ACS deze laatste dienst heeft verloren heeft niet zo veel met de economische crisis te maken. Ook in het voor de container scheepvaart uitstekende jaar 2007 was Amsterdam niet erg populair en moest het vooral hebben van barges met Rotterdam lading of wat verdwaalde containers van en naar het Duitse achterland. Dit alles vaak wel voor rekening van de rederijen. Het Duitse achterland ziet de containers nu eenmaal liever in Rotterdam en dit heeft alles te maken met de frequenties van
Amsterdam functioneert uitstekend voor de aan en afvoer van containers. Als de politiek op tijd besloten had om de nieuwe zeesluis in gang te zetten dan had ACT Amsterdam gewoon mee kunnen groeien met de containerisatie, die zich ondanks de crisis in de toekomst zal voortzetten. De containervolumes van en naar Afrika nemen bij de container- en multipurpose terminal in Amsterdam USA nog steeds toe. Conclusie: spreid de belangen van de Container transporten over de gehele Nederlandse kust. Daar wo
De terminal dient een andere bestemming te krijgen dan louter afhandelen long haul carriers