RFID: Radiofrequentie-identificatie staat voor een doorbraak

De prijs per stuk moet zonder meer verder dalen om radiofrequentie-identificatie (RFID) breed te kunnen toepassen. Veel logistieke dienstverleners kijken dus de RFID-kat uit de boom. Er zijn ook twijfels over de veiligheid. Maar schattingen over de marktgroei in de komende vijf jaar lopen uiteen van flink tot exponentieel.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

wij gaan toch wel naar antwerpen met ’n eigen kade aldaar. zijn maar 2 of 3 diensten die ’n eventuele extra call in rotjeknor hebben.

Geplaatst door: j op

Niet te lyrisch: het is maar tijdelijk, hoor!

Geplaatst door: Frenk Willems op

Met de verlaging daagt Rotterdam die concurrentie lekker uit. Hamburg had vorig jaar een veel grotere verhoging. Dit jaar hebben ze daar miljoenentekorten, dus zullen ze niet meegaan in de verlaging. Goed voor onze haven dus.

Geplaatst door: Peter Biemans op

Het kadegeld is een druppel op een gloeiende kookplaat, het zijn de tussen handelaren die elk vervoer naar het achterland duur maakt! Als er korter gewerkt werd op de transporteur, weg of over water(binnenvaart) dan zal dat een stuk aantrekkelijker worden voor ieder.

Geplaatst door: Michel van Gent op

Dit geeft aan dat HBR ziet wat er buiten in de wereld gebeurd dus positief! Alleen nu de vraag is het genoeg om alleen de havengelden voor schepen te verladen? Als Rotterdam aan de kadekant goedkoper is maar achterlandverbindingen worden duurder via bepaalde modaliteiten dan blijven volume alsnog achter. We moeten dus kijken over de gehele linie en dus ook kijken naar de havenkosten die een transport totaal maakt van Rotterdam naar …..

Geplaatst door: Mark Jansen op
RFID: Radiofrequentie-identificatie staat voor een doorbraak | NT

RFID: Radiofrequentie-identificatie staat voor een doorbraak

De prijs per stuk moet zonder meer verder dalen om radiofrequentie-identificatie (RFID) breed te kunnen toepassen. Veel logistieke dienstverleners kijken dus de RFID-kat uit de boom. Er zijn ook twijfels over de veiligheid. Maar schattingen over de marktgroei in de komende vijf jaar lopen uiteen van flink tot exponentieel.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

wij gaan toch wel naar antwerpen met ’n eigen kade aldaar. zijn maar 2 of 3 diensten die ’n eventuele extra call in rotjeknor hebben.

Geplaatst door: j op

Niet te lyrisch: het is maar tijdelijk, hoor!

Geplaatst door: Frenk Willems op

Met de verlaging daagt Rotterdam die concurrentie lekker uit. Hamburg had vorig jaar een veel grotere verhoging. Dit jaar hebben ze daar miljoenentekorten, dus zullen ze niet meegaan in de verlaging. Goed voor onze haven dus.

Geplaatst door: Peter Biemans op

Het kadegeld is een druppel op een gloeiende kookplaat, het zijn de tussen handelaren die elk vervoer naar het achterland duur maakt! Als er korter gewerkt werd op de transporteur, weg of over water(binnenvaart) dan zal dat een stuk aantrekkelijker worden voor ieder.

Geplaatst door: Michel van Gent op

Dit geeft aan dat HBR ziet wat er buiten in de wereld gebeurd dus positief! Alleen nu de vraag is het genoeg om alleen de havengelden voor schepen te verladen? Als Rotterdam aan de kadekant goedkoper is maar achterlandverbindingen worden duurder via bepaalde modaliteiten dan blijven volume alsnog achter. We moeten dus kijken over de gehele linie en dus ook kijken naar de havenkosten die een transport totaal maakt van Rotterdam naar …..

Geplaatst door: Mark Jansen op