Harald Roelofs is hoofdredacteur van Nieuwsblad Transport.
Het geplaag van Dijsselbloem
Wegvervoerders stellen de aanschaf van nieuwe trucks en materiaal uit. Dat concludeert ING in een onderzoek.
Op zichzelf ...
Dit moet in elk geval gebeuren
We beginnen het nieuwe jaar met gemengde signalen. De Rotterdamse haven gaat goed, maar luchtvracht en binnenvaart kampen...
Geluk en vertrouwen in het nieuwe jaar
In de laatste editie van 2012 van Nieuwsblad Transport kijken we terug op het veelbewogen jaar.
Het belangrijkste transpo...
Het geheim van Camiel Eurlings
Opmerkelijk! Dat was toch wel de algemene reactie hier op de redactie van Nieuwsblad Transport op dit nieuws: Camiel Eurl...
Boos en optimistisch op TLN-congres
De sfeer was prettig tijdens het TLN-jaarcongres in Kaatsheuvel afgelopen zaterdag.
Ondanks de crisis was men optimistisc...
Een beetje extra lucht
De Transportindex liet het al een tijdje zien en het wordt nu bevestigd door de conjunctuurenquête over het derde kwarta...
Vrijheid, imago en duurzaamheid
In mijn jeugd werd er al over duurzaamheid gepraat, alleen heette het toen gewoon milieu.
Het onderwerp werd helaas door ...
Genoeg geboomd over bomen A27
Jaarlijks verdwijnt er door houtkap in Brazilië zo’n 6.500 vierkante kilometer bos.
Ondanks oppositie en druk vanuit d...
Gaten in de weg
Op mijn gemak rijd ik naar mijn geboortestad Nijmegen en word opgeschrikt door een gat in de weg.
Gelukkig komt mijn auto...
Varkens in de Alpenmodder
Het transport voor dieren moet ‘zonder onnodig oponthoud’ plaatsvinden, schrijft de Transportverordening terecht voor...