Dan toch maar de Blankenburgtunnel?

Het onderzoek dat op verzoek van de Tweede Kamer is gedaan naar de verkeerseffecten van de Blankenburgtunnel en de Oranjetunnel, heeft geen nieuwe inzichten opgeleverd.

Minister Schultz van Haegen houdt daarom vast aan haar oorspronkelijke keuze voor de Blankenburgtunnel.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Laatste stuiptrekking van deze minister, slecht voor geloofwaardigheid van RWS.

Economie en ecologie staan niet tegenover elkaar. Oranjetunnel scheelt per vrachtwagenrit tussen Amsterdam, Schiphol of Westland en Maasvlakte 40 km. Juist voor een robuust wegennet met minder vrachtkilometers is de Oranjetunnel de enige echte oplossing.

Geplaatst door: moer op
Dan toch maar de Blankenburgtunnel? | NT

Dan toch maar de Blankenburgtunnel?

Het onderzoek dat op verzoek van de Tweede Kamer is gedaan naar de verkeerseffecten van de Blankenburgtunnel en de Oranjetunnel, heeft geen nieuwe inzichten opgeleverd.

Minister Schultz van Haegen houdt daarom vast aan haar oorspronkelijke keuze voor de Blankenburgtunnel.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Laatste stuiptrekking van deze minister, slecht voor geloofwaardigheid van RWS.

Economie en ecologie staan niet tegenover elkaar. Oranjetunnel scheelt per vrachtwagenrit tussen Amsterdam, Schiphol of Westland en Maasvlakte 40 km. Juist voor een robuust wegennet met minder vrachtkilometers is de Oranjetunnel de enige echte oplossing.

Geplaatst door: moer op