Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Het onderzoek dat op verzoek van de Tweede Kamer is gedaan naar de verkeerseffecten van de Blankenburgtunnel en de Oranjetunnel, heeft geen nieuwe inzichten opgeleverd.
Minister Schultz van Haegen houdt daarom vast aan haar oorspronkelijke keuze voor de Blankenburgtunnel.
Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Tsja en die havenbedrijven… de ene keer is het Oranjetunnel en de andere keer Blankenburgtunnel. http://www.ad.nl/ad/nl/1040/Den-Haag/article/detail/2211183/2007/10/29/Haven-steunt-Oranjetunnel.dhtml
Laatste stuiptrekking van deze minister, slecht voor geloofwaardigheid van RWS.
Economie en ecologie staan niet tegenover elkaar. Oranjetunnel scheelt per vrachtwagenrit tussen Amsterdam, Schiphol of Westland en Maasvlakte 40 km. Juist voor een robuust wegennet met minder vrachtkilometers is de Oranjetunnel de enige echte oplossing.