Dit artikel verder lezen?
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Bent u al abonnee van NT ?
Verladersorganisatie EVO vraagt de aandacht voor het volgende.
Rederijen staken zomaar diensten, wijzigen vaarschema’s en laten hun schepen midden op de oceaan in brand vliegen zonder hun klanten daarvan tijdig en behoorlijk in kennis te stellen.
Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector.
Folkert wil best langskomen, alleen hij gaat bijna op vakantie (deze week nog) en is nu erg druk met het afmaken van allerlei klussen. Vandaar dat hij nog niet gereageerd heeft.
Goedemiddag Nathalie,
Dank voor het antwoord maar stel voor dat u dat zelf doet.
Inmiddels email gestuurd aam jullie MD.
Beste Jacqueline, mail het anders even naar redactie@nieuwsbladtransport.nl.
Naar aanleiding van dit artikel stuurde ik op 21 augustus in reaktie de onderstaande email, vergezeld gaande van een uitnoding op ons kantoor voor een demo, waarop ik tot op heden geen reaktie heb mogen ontvangen. De titel stemt tot nadenken…..
Goedemiddag Folkert,
Ik heb met aandacht uw column "Onberekenbare reders" in het NT van week 33 gelezen.
Met name de laatste alinea, waarin u stelt dat "het toch voor reders niet moeilijk moet zijn elke individuele klant nauwkeurig in t