Pro & Key

Meestal weet Ad Toet, directeur van Koninklijk Nederlands Vervoer, mij verhelderende informatie te geven. Deze keer is het hem niet helemaal gelukt.

Dat ligt natuurlijk aan mij, want Ad heeft ze nog een stuk beter op een rijtje dan ondergetekende. Wat is het geval? Spooroperators zijn het beu voor hun goederenvervoer naar twee loketten te moeten om paden aangewezen te krijgen en tarieven overeen te komen. Je moet daarvoor immers, als je zowel van de Betuweroute als het gemengde net gebruikmaakt, naar Keyrail én naar ProRail.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Pro & Key | NT

Pro & Key

Meestal weet Ad Toet, directeur van Koninklijk Nederlands Vervoer, mij verhelderende informatie te geven. Deze keer is het hem niet helemaal gelukt.

Dat ligt natuurlijk aan mij, want Ad heeft ze nog een stuk beter op een rijtje dan ondergetekende. Wat is het geval? Spooroperators zijn het beu voor hun goederenvervoer naar twee loketten te moeten om paden aangewezen te krijgen en tarieven overeen te komen. Je moet daarvoor immers, als je zowel van de Betuweroute als het gemengde net gebruikmaakt, naar Keyrail én naar ProRail.

Dit artikel verder lezen?

Word nu abonnee en krijg onbeperkt toegang tot vakinformatie over de transportsector. 

Abonneer nu