Calimero

Op 28 maart was ik te gast bij het openbare gedeelte van de algemene ledenvergadering van de Christelijke Bond van Ondernemers in de Binnenvaart (CBOB).

De organisatie had een interessante forumdiscussie gepland met als titel ‘de binnenvaart een sterk merk’. De directeur van de EVO, Dick van den Broek Humphreij, hield in zijn inleiding het gehoor een flinke spiegel voor. In het kort kwam het er op neer dat de sector meer bezig was met slachtoffer- en calimerogedrag dan het verzilveren van de vele marktkansen die voor het opscheppen liggen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Calimero | NT

Calimero

Op 28 maart was ik te gast bij het openbare gedeelte van de algemene ledenvergadering van de Christelijke Bond van Ondernemers in de Binnenvaart (CBOB).

De organisatie had een interessante forumdiscussie gepland met als titel ‘de binnenvaart een sterk merk’. De directeur van de EVO, Dick van den Broek Humphreij, hield in zijn inleiding het gehoor een flinke spiegel voor. In het kort kwam het er op neer dat de sector meer bezig was met slachtoffer- en calimerogedrag dan het verzilveren van de vele marktkansen die voor het opscheppen liggen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen