Durven investeren in trage schepen

De Duitse rederij Hansa Shipping durft als één van de eerste te investeren in tragere containerschepen.

Een order voor twee klassieke panamax-schepen van 4.250 teu werd omgezet in een bestelling voor vier postpanamax-eenheden van 4.785 teu, die een maximumsnelheid van 21,5 knopen krijgen in plaats van de aanvankelijk voorziene 24,5 knopen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Wij zijn echte "trendsetters" want onze schepen zijn altijd al supertraag of zijn wij gewoon gronings bezig?

Geplaatst door: Cees Hork Wagenborg& op
Durven investeren in trage schepen | NT

Durven investeren in trage schepen

De Duitse rederij Hansa Shipping durft als één van de eerste te investeren in tragere containerschepen.

Een order voor twee klassieke panamax-schepen van 4.250 teu werd omgezet in een bestelling voor vier postpanamax-eenheden van 4.785 teu, die een maximumsnelheid van 21,5 knopen krijgen in plaats van de aanvankelijk voorziene 24,5 knopen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Wij zijn echte "trendsetters" want onze schepen zijn altijd al supertraag of zijn wij gewoon gronings bezig?

Geplaatst door: Cees Hork Wagenborg& op