Helaas voor Rotterdam en gelukkig voor Antwerpen is deze ontwikkeling al gaande. Klanten haken af in Rotterdam.
De vraag is niet hoeveel sneller de binnenvaart door deze 'regeling' wordt afgehandeld maar hoeveel efficiënter kan ECT zijn terminals maken.
Dat is niet slim zo gaan ze container trafiek verliezen aan andere havens denk daar maar eens aan Antwerpen en Zeebrugge daar worden de binnenvaartschepen zelfs met maar enkele containers ook gelost het geen dat Ect wil invoeren dat doen ze in Antwerpen en Zeebrugge niet dat ze maar eens goed nadenken wat ze doen.
Helaas voor Rotterdam en gelukkig voor Antwerpen is deze ontwikkeling al gaande. Klanten haken af in Rotterdam.
De vraag is niet hoeveel sneller de binnenvaart door deze 'regeling' wordt afgehandeld maar hoeveel efficiënter kan ECT zijn terminals maken.
Dat is niet slim zo gaan ze container trafiek verliezen aan andere havens denk daar maar eens aan Antwerpen en Zeebrugge daar worden de binnenvaartschepen zelfs met maar enkele containers ook gelost het geen dat Ect wil invoeren dat doen ze in Antwerpen en Zeebrugge niet dat ze maar eens goed nadenken wat ze doen.