De Belgische transporteur bang voor innovatie of gewoon kritischer ingesteld?

Terwijl Nederland al een tiental jaren bezig is met het invoeren van routerings- en andere automatische systemen schijnt de Belgische markt slechts schoorvoetend te volgen. De software- en consultancybedrijven die in Belgie actief zijn, noemen onder meer verschillen in bedrijfsstructuur, volksaard en beschikbaarheid van informatie als belangrijkste verklaring voor dit feit. Toch moet ook in deze kwestie een zekere vorm van relativering in acht worden genomen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

De Belgische transporteur bang voor innovatie of gewoon kritischer ingesteld? | NT

De Belgische transporteur bang voor innovatie of gewoon kritischer ingesteld?

Terwijl Nederland al een tiental jaren bezig is met het invoeren van routerings- en andere automatische systemen schijnt de Belgische markt slechts schoorvoetend te volgen. De software- en consultancybedrijven die in Belgie actief zijn, noemen onder meer verschillen in bedrijfsstructuur, volksaard en beschikbaarheid van informatie als belangrijkste verklaring voor dit feit. Toch moet ook in deze kwestie een zekere vorm van relativering in acht worden genomen.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen