ECT als strategisch belang

Door Hugo van Driel .) Een van de transportbelangen die Internatio-Muller (I-M) kwijt wil, is de 44 procent-deelneming in ECT. In 1969 adviseerde McKinsey het concern nog om het toenmalige belang in ECT van 41 procent uit te bouwen tot een meerderheidsdeelneming. I-M had als veruit de grootste partij in het Rotterdamse stukgoed – Thomsen’s Havenbedrijf en Muller-Progress waren goed voor zeker 25 procent van de overslag – immers het meest te verliezen bij de containerisatie.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

ECT als strategisch belang | NT

ECT als strategisch belang

Door Hugo van Driel .) Een van de transportbelangen die Internatio-Muller (I-M) kwijt wil, is de 44 procent-deelneming in ECT. In 1969 adviseerde McKinsey het concern nog om het toenmalige belang in ECT van 41 procent uit te bouwen tot een meerderheidsdeelneming. I-M had als veruit de grootste partij in het Rotterdamse stukgoed – Thomsen’s Havenbedrijf en Muller-Progress waren goed voor zeker 25 procent van de overslag – immers het meest te verliezen bij de containerisatie.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen