Wat kan de zeevracht nog dragen?

Het wordt tijd voor een reactie op de kritiek die verschepers in uw kolommen uiten op de recent in diverse vaargebieden verhoogde Terminal Handling Charges (THC’s). Zoals bekend waren deze verhogingen het gevolg van de overeenkomst tussen conferences (via de CENSA) en de Europese Raad van Zeeverladers (ESC), welke overeenkomst inmiddels door de ESC is opgezegd.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Wat kan de zeevracht nog dragen? | NT

Wat kan de zeevracht nog dragen?

Het wordt tijd voor een reactie op de kritiek die verschepers in uw kolommen uiten op de recent in diverse vaargebieden verhoogde Terminal Handling Charges (THC’s). Zoals bekend waren deze verhogingen het gevolg van de overeenkomst tussen conferences (via de CENSA) en de Europese Raad van Zeeverladers (ESC), welke overeenkomst inmiddels door de ESC is opgezegd.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen