Transport na ’92: Wie straks wil winnen, moet zich nu bezinnen

ROTTERDAM – Donkere wolken pakken zich samen boven de middelgrote en kleinere transporteur. Wereldwijd opererende grote vervoerders zijn hard bezig de markt van vooral deelladingen geheel in hun greep te krijgen. De prijsconcurrentie wordt steeds heviger. Onder middelgrote ondernemingen dreigt een ‘shake-out’ van jewelste. En de kleinere zullen massaal failliet gaan, maar tegelijk even hard of nog harder weer terugkomen, als muggen na een onweersbui.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Transport na ’92: Wie straks wil winnen, moet zich nu bezinnen | NT

Transport na ’92: Wie straks wil winnen, moet zich nu bezinnen

ROTTERDAM – Donkere wolken pakken zich samen boven de middelgrote en kleinere transporteur. Wereldwijd opererende grote vervoerders zijn hard bezig de markt van vooral deelladingen geheel in hun greep te krijgen. De prijsconcurrentie wordt steeds heviger. Onder middelgrote ondernemingen dreigt een ‘shake-out’ van jewelste. En de kleinere zullen massaal failliet gaan, maar tegelijk even hard of nog harder weer terugkomen, als muggen na een onweersbui.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu