‘Aandacht voor sociale context bepaalt succes van strategische veranderingen’

ROTTERDAM – Strategisch veranderen is ‘vanuit een nieuw perspectief naar de eigen business kijken’. Voorwaarde voor een andere wijze van kijken is dat de sociale structuur, de wijze waarop mensen met elkaar samenwerken, verandert. Dat betekent vaak ook dat hierarchische structuren doorbroken moeten worden. Dr. Ton Voogt verrichtte in het kader van zijn promotie aan de Erasmus Universiteit onderzoek naar, zoals hij het zelf omschrijft, ‘managen in een meervoudige context’. Een g

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

‘Aandacht voor sociale context bepaalt succes van strategische veranderingen’ | NT

‘Aandacht voor sociale context bepaalt succes van strategische veranderingen’

ROTTERDAM – Strategisch veranderen is ‘vanuit een nieuw perspectief naar de eigen business kijken’. Voorwaarde voor een andere wijze van kijken is dat de sociale structuur, de wijze waarop mensen met elkaar samenwerken, verandert. Dat betekent vaak ook dat hierarchische structuren doorbroken moeten worden. Dr. Ton Voogt verrichtte in het kader van zijn promotie aan de Erasmus Universiteit onderzoek naar, zoals hij het zelf omschrijft, ‘managen in een meervoudige context’. Een g

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen