Tweede reeks van Maersks Triple E’s wordt anders

De tweede helft van de twintig Triple E-schepen die Maersk Line in Zuid-Korea bestelde, worden geen identieke zusterschepen van de eerste tien.

De eerste reizen van ’s werelds grootste containerschepen (18.270 teu) die nu al in de vaart zijn tussen het Verre Oosten en Noord-Europa, werden zowel door de rederij als de werf Daewoo grondig opgevolgd om te zien waar het scheepsontwerp nog geoptimaliseerd kan worden.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Tweede reeks van Maersks Triple E’s wordt anders | NT

Tweede reeks van Maersks Triple E’s wordt anders

De tweede helft van de twintig Triple E-schepen die Maersk Line in Zuid-Korea bestelde, worden geen identieke zusterschepen van de eerste tien.

De eerste reizen van ’s werelds grootste containerschepen (18.270 teu) die nu al in de vaart zijn tussen het Verre Oosten en Noord-Europa, werden zowel door de rederij als de werf Daewoo grondig opgevolgd om te zien waar het scheepsontwerp nog geoptimaliseerd kan worden.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen