Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De Gemeenschappelijke Nautische Autoriteit (GNA) heeft Maersk Line toestemming gegeven om een schip van 18.270 teu de Westerschelde te laten opvaren.
De ‘Mary Maersk’, het derde schip uit de Triple E-serie, mag vrijdag om 10 uur s’ ochtends een loods oppikken aan het loodsstation Wandelaar en kan tegen 17 uur afmeren aan de Deurganckterminal van PSA Antwerp bij hoog water. Het schip heeft dan een diepgang van 13,5 meter.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Voorwoord
Vanaf eind september zijn de onderhandelingen tussen FNV Havens en directie APMT MV II misgelopen.
Waarom is het fout gegaan?
Belangrijkste redenen hiervoor zijn o.a. het gebrek aan havenkennis van de woordvoerders van APMT MV II. Om een voorbeeld te noemen: er is geen gebruik gemaakt van één van de deskundigen van de AWVN die al veel ervaring hebben in de havensector. Dit is op zich al een signaal dat APMT MV II wil breken met de havencultuur.
Een ander voorbeeld dat de wo
Oei al die containers moeten ook weer afgevoerd worden en dan hebben de belgskes een probleem weer die ring vol met zn allen door de kennedy asfalt naar de knoppen geen rivieren en fatsoenlijke kanalen ik zou er nog een paar van die megaschepen sturen.
Misschien kan die grootste baggeraar ahum (jdn de stoefer) er nog een kanaal bij baggeren
Die rotterdammers snappen ut aardig ja. in belgie lopen ze 4 tandjes harder… Trots op dr haven én vooral op de boten die ze van rotterdam af snoepen! Nog ff en ze zijn gezellig met zn allen werkloos daar in rdam, door dr eigen algemene, haven en algemene sector/havenbrede waaaardeloze instelling!!!
Jammer dat onze gezinnen straks geen eten meer hebben.
Eerst de APM groot gemaakt met zn allen en nu kan je een rotschop na krijgen.
JAMMER DAT ZE VAN DE DIRECTIE NOOIT GEHOORD HEBBEN VAN;
WAT U NIET WIL WAT U GESCHIED DOET DAT DAN OOK EEN ANDER NIET.