Congestie: ‘Alleen met spreiden op te lossen’

Na de zomer komen verladers, ontvangers, diepzeereders en achterlandvervoerders in Rotterdam bijeen om oplossingen te zoeken voor het congestieprobleem. Ontvangers moeten hun magazijnen langer openhouden, vindt bestuurder Jan Prins van de Alliantie van Zeecontainervervoerders (AZV).

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Al maakt de jager de vrachtauto 10 x zo duur, De burger in de winkel gaat al die indirekte belastingen uiteindelijk toch betalen. En de wegtransporteur berekend natuurlijk ook nog winst, want anders kapt ie er mee.Alles wordt peper duur door het vervoer,Eerst met zeeschip, dan met binnenschip, dan met de trein, dan met de tram, en dan met die peperdure vrachtauto. Waarom berekend De Jager het niet direkt door aan de burger?.Waarom moeten de wegtransporteurs alles eerst voor hun voorfinancieren?.

Geplaatst door: Jan Oostinga op

Waarom ben ik nou zo sceptisch? Meer meegemaakt zeker.

Geplaatst door: Clemens Vrauwdeunt op

Het moet niet gekker worden. Camiel moet nu maar eens zijn Limburgse tanden laten zien. De Transportsector is elke keer het kind van de rekening.

Geplaatst door: P. Elkhuizen op

Nog even en er rijd geen Nederlandse vrachtwagen meer op onze wegen. Dit lijkt trouwens nu al te gebeuren.Nederland speelt de grote piet in Europa, maar op transportgebied gaan we het verliezen met dit kabinet.

Geplaatst door: toon op

Jongens jongens wel eens van concurrentie gehoord, dit is toch te gek, we kunnen beter Nederland links laten liggen.

Geplaatst door: DON SCHREURS op
Congestie: ‘Alleen met spreiden op te lossen’ | NT

Congestie: ‘Alleen met spreiden op te lossen’

Na de zomer komen verladers, ontvangers, diepzeereders en achterlandvervoerders in Rotterdam bijeen om oplossingen te zoeken voor het congestieprobleem. Ontvangers moeten hun magazijnen langer openhouden, vindt bestuurder Jan Prins van de Alliantie van Zeecontainervervoerders (AZV).

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Al maakt de jager de vrachtauto 10 x zo duur, De burger in de winkel gaat al die indirekte belastingen uiteindelijk toch betalen. En de wegtransporteur berekend natuurlijk ook nog winst, want anders kapt ie er mee.Alles wordt peper duur door het vervoer,Eerst met zeeschip, dan met binnenschip, dan met de trein, dan met de tram, en dan met die peperdure vrachtauto. Waarom berekend De Jager het niet direkt door aan de burger?.Waarom moeten de wegtransporteurs alles eerst voor hun voorfinancieren?.

Geplaatst door: Jan Oostinga op

Waarom ben ik nou zo sceptisch? Meer meegemaakt zeker.

Geplaatst door: Clemens Vrauwdeunt op

Het moet niet gekker worden. Camiel moet nu maar eens zijn Limburgse tanden laten zien. De Transportsector is elke keer het kind van de rekening.

Geplaatst door: P. Elkhuizen op

Nog even en er rijd geen Nederlandse vrachtwagen meer op onze wegen. Dit lijkt trouwens nu al te gebeuren.Nederland speelt de grote piet in Europa, maar op transportgebied gaan we het verliezen met dit kabinet.

Geplaatst door: toon op

Jongens jongens wel eens van concurrentie gehoord, dit is toch te gek, we kunnen beter Nederland links laten liggen.

Geplaatst door: DON SCHREURS op