Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
Na de zomer komen verladers, ontvangers, diepzeereders en achterlandvervoerders in Rotterdam bijeen om oplossingen te zoeken voor het congestieprobleem. Ontvangers moeten hun magazijnen langer openhouden, vindt bestuurder Jan Prins van de Alliantie van Zeecontainervervoerders (AZV).
Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Al maakt de jager de vrachtauto 10 x zo duur, De burger in de winkel gaat al die indirekte belastingen uiteindelijk toch betalen. En de wegtransporteur berekend natuurlijk ook nog winst, want anders kapt ie er mee.Alles wordt peper duur door het vervoer,Eerst met zeeschip, dan met binnenschip, dan met de trein, dan met de tram, en dan met die peperdure vrachtauto. Waarom berekend De Jager het niet direkt door aan de burger?.Waarom moeten de wegtransporteurs alles eerst voor hun voorfinancieren?.
Waarom ben ik nou zo sceptisch? Meer meegemaakt zeker.
Het moet niet gekker worden. Camiel moet nu maar eens zijn Limburgse tanden laten zien. De Transportsector is elke keer het kind van de rekening.
Nog even en er rijd geen Nederlandse vrachtwagen meer op onze wegen. Dit lijkt trouwens nu al te gebeuren.Nederland speelt de grote piet in Europa, maar op transportgebied gaan we het verliezen met dit kabinet.
Jongens jongens wel eens van concurrentie gehoord, dit is toch te gek, we kunnen beter Nederland links laten liggen.