Dit artikel verder lezen?
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Bent u al abonnee van NT ?
De leden van de Vereniging van Inland Terminal Operatoren (VITO) willen per 1 augustus een congestieheffing invoeren van 15 euro per container bij overmatige wachttijden voor binnenschepen en treinen in de zeehavens.
Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.
Zal wel utopie zijn dat de Europese lidstaten een eenduidige implementatie bewerkstelligen.
Voorgaande cases tonen dit dagelijks aan Terecht dat de verwachting van de burgers naar
het nulpunt is bijgesteld. Èen Europa bestaat niet !
Tol ??? onzin !! Verdienen de lidstaten niet voldoende aan de accijnzen en heffingen op de brandstoffen ? Dit heeft nu Europese Unie !
Welterusten Brussel !
Makkelijker adminstratief te verwerken en een eerlijker concurrentie.
Maar, komt het geld dan ook werkelijk beschikbaar waar het voor de infra noodzakelijk is?
Is wat beter te vertalen naar opdrachtgevers en een eerlijke concurrentie
Inderdaad dit voorkomt concurentie vervalsing