Terminal RWG in 2016 pas volledig in bedrijf

Maasvlakte 2

De geautomatiseerde containerterminal van Rotterdam World Gateway (RWG) op Maasvlakte 2 moet vanaf 2016 op volle kracht kunnen draaien.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Denkt het havenbedrijf Rotterdam en RWG werkelijk dat de overtollige havenarbeiders zich als makke schapen naar de UWV laten afvoeren?
Wat een naïeve gedachte, zwakke punt van de Maasvlakte is dat het zeer eenvoudig is om met minimale middelen volledig af te sluiten is.
Ik voorspel de komende jaren heel veel onrust wat de Rotterdamse haven niet ten goede komt.

Geplaatst door: Piet op

Kan iemand mij uitleggen wat een CAO voor verandering kan brengen. Want bedrijfcao's kunnen ook zeer verschillend zijn. Een sectorcao is eerder ook afgeschoten.

Geplaatst door: eppie op

Zonder havencao geen havenwerk bij rwg, iedereen gelijke rechten voor hetzelfde werk.

Geplaatst door: jaap maatjes op

Toch jammer joh, zonder dat cao staan er straks 300 voor je poort. Komt er geen personeel binnen en gaan er geen containers de deur uit!

Geplaatst door: Rotterdammert op

Fijn voor je.dat het voor jou allemaal zo mooi geregeld is.alleen jammer dat je voor de rest van de havenwerkers in rotterdam de nekslag gegeven hebt.
Top goed gedaan.

Geplaatst door: bob op

RWG goed bedrijf????
In de hele wereld overal problemen met personeel ( behandelen ze als str…nt ) bij DP-World ( een van de "partners" van RWG)
Beter voorwaarden dan in een haven CAO? Wat is dan voor het bedrijf het probleem om een CAO af te sluiten als dat goedkoper voor ze is. In mijn ogen willen ze de eenheid, van Dockers over de hele wereld, kapot rukken om daarna terug te gaan naar 1930 qua arbeidsvoorwaarden.

Geplaatst door: Erik op
Terminal RWG in 2016 pas volledig in bedrijf | NT

Terminal RWG in 2016 pas volledig in bedrijf

Maasvlakte 2

De geautomatiseerde containerterminal van Rotterdam World Gateway (RWG) op Maasvlakte 2 moet vanaf 2016 op volle kracht kunnen draaien.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Denkt het havenbedrijf Rotterdam en RWG werkelijk dat de overtollige havenarbeiders zich als makke schapen naar de UWV laten afvoeren?
Wat een naïeve gedachte, zwakke punt van de Maasvlakte is dat het zeer eenvoudig is om met minimale middelen volledig af te sluiten is.
Ik voorspel de komende jaren heel veel onrust wat de Rotterdamse haven niet ten goede komt.

Geplaatst door: Piet op

Kan iemand mij uitleggen wat een CAO voor verandering kan brengen. Want bedrijfcao's kunnen ook zeer verschillend zijn. Een sectorcao is eerder ook afgeschoten.

Geplaatst door: eppie op

Zonder havencao geen havenwerk bij rwg, iedereen gelijke rechten voor hetzelfde werk.

Geplaatst door: jaap maatjes op

Toch jammer joh, zonder dat cao staan er straks 300 voor je poort. Komt er geen personeel binnen en gaan er geen containers de deur uit!

Geplaatst door: Rotterdammert op

Fijn voor je.dat het voor jou allemaal zo mooi geregeld is.alleen jammer dat je voor de rest van de havenwerkers in rotterdam de nekslag gegeven hebt.
Top goed gedaan.

Geplaatst door: bob op

RWG goed bedrijf????
In de hele wereld overal problemen met personeel ( behandelen ze als str…nt ) bij DP-World ( een van de "partners" van RWG)
Beter voorwaarden dan in een haven CAO? Wat is dan voor het bedrijf het probleem om een CAO af te sluiten als dat goedkoper voor ze is. In mijn ogen willen ze de eenheid, van Dockers over de hele wereld, kapot rukken om daarna terug te gaan naar 1930 qua arbeidsvoorwaarden.

Geplaatst door: Erik op