EVO bereid tot compromissen over hete hangijzers in wegvervoer

Verladersorganisatie EVO wil met de werkgevers en vakbonden in het wegvervoer praten over de vergunningsgrens en schijnconstructies. De EVO is daarbij tot compromissen bereid.

Dat heeft een woordvoerder van de organisatie tegenover Nieuwsblad Transport bevestigd. Een wijziging van de vergunningsgrens, die nu bij 500 kilogram laadvermogen ligt, is voor de EVO bespreekbaar.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

Te gek voor woorden de vergunningsplicht terug te brengen naar 0 kilo, waar zijn we mee bezig in Nederland ! Straks ook nog een groot rijbewijs verplicht voor het besturen van een personenwagen!

Geplaatst door: De minister op

En andere mensen die er nu jaren een zakcentje bij verdienen. Zoals hier in de buurt een moeder en dochter samen met hun Fiat Panda een wijk doen, pakjes bezorgen dan door die 0 grens thuis komen te zitten?

Die mensen doen dit werk al meer dan 10 jaar en hebben het reuze naar hun zin. Zo komen ze in contact met mensen.

Wil men ze dat echt af gaan pakken door die grens op 0 kg te leggen?

Geplaatst door: Bert den Haan op

Een te verwachten reactie van de verladers club, door de vergunningplicht terug te brengen naar 0 kilo zullen er veel spelers uit de markt verdwijnen. Wat hopelijk de prijzen weer op een redelijk niveau zal kunnen brengen. Een club als EVO wil maar al te graag voor een duppie op de voorste rij zitten

Geplaatst door: gerard kolstein op
EVO bereid tot compromissen over hete hangijzers in wegvervoer | NT

EVO bereid tot compromissen over hete hangijzers in wegvervoer

Verladersorganisatie EVO wil met de werkgevers en vakbonden in het wegvervoer praten over de vergunningsgrens en schijnconstructies. De EVO is daarbij tot compromissen bereid.

Dat heeft een woordvoerder van de organisatie tegenover Nieuwsblad Transport bevestigd. Een wijziging van de vergunningsgrens, die nu bij 500 kilogram laadvermogen ligt, is voor de EVO bespreekbaar.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Te gek voor woorden de vergunningsplicht terug te brengen naar 0 kilo, waar zijn we mee bezig in Nederland ! Straks ook nog een groot rijbewijs verplicht voor het besturen van een personenwagen!

Geplaatst door: De minister op

En andere mensen die er nu jaren een zakcentje bij verdienen. Zoals hier in de buurt een moeder en dochter samen met hun Fiat Panda een wijk doen, pakjes bezorgen dan door die 0 grens thuis komen te zitten?

Die mensen doen dit werk al meer dan 10 jaar en hebben het reuze naar hun zin. Zo komen ze in contact met mensen.

Wil men ze dat echt af gaan pakken door die grens op 0 kg te leggen?

Geplaatst door: Bert den Haan op

Een te verwachten reactie van de verladers club, door de vergunningplicht terug te brengen naar 0 kilo zullen er veel spelers uit de markt verdwijnen. Wat hopelijk de prijzen weer op een redelijk niveau zal kunnen brengen. Een club als EVO wil maar al te graag voor een duppie op de voorste rij zitten

Geplaatst door: gerard kolstein op