‘Schip van 14.000 teu de standaard op Azië-Europa’

Scheepvaart

Containerschepen van 14.000 teu hebben in enkele jaren tijd de kleinere carriers verdreven op de belangrijkste handelsroute tussen Azië en Europa.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Hoe groter, hoe meer problemen. Zowel voor de de havens als terminal operaties als doorvoer naar achterland.
En dat wordt vooruitgang genoemd.

Geplaatst door: Niek Stam op

Hoe groter, hoe meer problemen. Zowel voor de de havens als terminal operaties als doorvoer naar achterland.
En dat wordt vooruitgang genoemd.

Geplaatst door: Niek Stam op
‘Schip van 14.000 teu de standaard op Azië-Europa’ | NT

‘Schip van 14.000 teu de standaard op Azië-Europa’

Scheepvaart

Containerschepen van 14.000 teu hebben in enkele jaren tijd de kleinere carriers verdreven op de belangrijkste handelsroute tussen Azië en Europa.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Hoe groter, hoe meer problemen. Zowel voor de de havens als terminal operaties als doorvoer naar achterland.
En dat wordt vooruitgang genoemd.

Geplaatst door: Niek Stam op

Hoe groter, hoe meer problemen. Zowel voor de de havens als terminal operaties als doorvoer naar achterland.
En dat wordt vooruitgang genoemd.

Geplaatst door: Niek Stam op