Onderhoud Frans spoor valt weer direct onder SNCF

Spoorvervoer

Morgen, 1 januari, maken het onderhoud van het Franse spoor en de toedeling van treinpaden weer integraal deel uit van het staatsspoorconcern SNCF.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Geweldig goed nieuws voor geheel Europa in het kader van het algemeen maatschappelijk belang van het spoor (lees treinen en bijbehorende railinfrastructuur).
Het maat schappelijk belang van het spoor is in dichtbevolkte gebieden te groot om dit in handen te geven van private ondernemingen. We hebben gezien dat vele debacles, de Betuwelijn, Fyra, HSL, verslechterde Dienstverlening door ProRail en NS slecht hebben gewerkt. Resultaat is slechte kwaliteit, hogere tarieven en graaicultuur aan de top

Geplaatst door: Willem op
Onderhoud Frans spoor valt weer direct onder SNCF | NT

Onderhoud Frans spoor valt weer direct onder SNCF

Spoorvervoer

Morgen, 1 januari, maken het onderhoud van het Franse spoor en de toedeling van treinpaden weer integraal deel uit van het staatsspoorconcern SNCF.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Geweldig goed nieuws voor geheel Europa in het kader van het algemeen maatschappelijk belang van het spoor (lees treinen en bijbehorende railinfrastructuur).
Het maat schappelijk belang van het spoor is in dichtbevolkte gebieden te groot om dit in handen te geven van private ondernemingen. We hebben gezien dat vele debacles, de Betuwelijn, Fyra, HSL, verslechterde Dienstverlening door ProRail en NS slecht hebben gewerkt. Resultaat is slechte kwaliteit, hogere tarieven en graaicultuur aan de top

Geplaatst door: Willem op