Volgende stap naar zelfrijdende auto

Vanaf volgend jaar komen er grotere proeven met zelfrijdende auto’s en vrachtwagens op de openbare weg in Nederland.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 17,00 10,20 per login / per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk aanbieding

Reacties

In de voorste vrachtauto een Oost-Europese chauffeur als verkenner,de rest volgt,lekker goedkoop en wachten op problemen.Transport en Logistiek Nederland maar zeuren over een tekort aan vakbekwame chauffeurs op termijn.

Geplaatst door: Gerard van Westreenen gep; chauffeur op

Het wordt tijd dat de vrachtwagenchauffeurs hun ogen openen en uit gaan kijken naar een andere baan. Is het niet de veel goedkopere oostblokker die ons baantje inneemt dan is het wel de automatisering die het zelfde met ons werk gaat doen.

Geplaatst door: André Bronkhorst op

Ook ingebruikname van de containerterminals op Maasvlakte 2 betekent gewoonweg vernietiging van banen. Dus ook geen werk voor de jongere generaties. Maar wel toename van de winsten van de bedrijven.
Havenbedrijf Rotterdam wil de goedkoopste haven van Noord west Europa worden. Hoe meer schepen er binnen varen hoe hoger de inkomsten van het Havenbedrijf Rotterdam. Hoe hoger de bonussen van de top van het Havenbedrijf Rotterdam.

Geplaatst door: Niek Stam op

De automatisering gaat maar door. Het wordt hoog tijd dat er loonbelasting en sociale verzekeringspremies geheven gaat worden op automatisering. Jongeren geen baan meer. Meer mensen in een uitkering. Uitkeringen worden verlaagd of uitkeringsduur wordt verkort omdat de totale premieinkomsten verlaagd worden door minder betalenden (werkenden). En bedrijfswinsten nemen toe. Bonussen voor de top van management nemen toe. Hoe minder mensen werken, hoe minder belastinginkomsten en sociale premies

Geplaatst door: Niek Stam op
Volgende stap naar zelfrijdende auto | NT

Volgende stap naar zelfrijdende auto

Vanaf volgend jaar komen er grotere proeven met zelfrijdende auto’s en vrachtwagens op de openbare weg in Nederland.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

In de voorste vrachtauto een Oost-Europese chauffeur als verkenner,de rest volgt,lekker goedkoop en wachten op problemen.Transport en Logistiek Nederland maar zeuren over een tekort aan vakbekwame chauffeurs op termijn.

Geplaatst door: Gerard van Westreenen gep; chauffeur op

Het wordt tijd dat de vrachtwagenchauffeurs hun ogen openen en uit gaan kijken naar een andere baan. Is het niet de veel goedkopere oostblokker die ons baantje inneemt dan is het wel de automatisering die het zelfde met ons werk gaat doen.

Geplaatst door: André Bronkhorst op

Ook ingebruikname van de containerterminals op Maasvlakte 2 betekent gewoonweg vernietiging van banen. Dus ook geen werk voor de jongere generaties. Maar wel toename van de winsten van de bedrijven.
Havenbedrijf Rotterdam wil de goedkoopste haven van Noord west Europa worden. Hoe meer schepen er binnen varen hoe hoger de inkomsten van het Havenbedrijf Rotterdam. Hoe hoger de bonussen van de top van het Havenbedrijf Rotterdam.

Geplaatst door: Niek Stam op

De automatisering gaat maar door. Het wordt hoog tijd dat er loonbelasting en sociale verzekeringspremies geheven gaat worden op automatisering. Jongeren geen baan meer. Meer mensen in een uitkering. Uitkeringen worden verlaagd of uitkeringsduur wordt verkort omdat de totale premieinkomsten verlaagd worden door minder betalenden (werkenden). En bedrijfswinsten nemen toe. Bonussen voor de top van management nemen toe. Hoe minder mensen werken, hoe minder belastinginkomsten en sociale premies

Geplaatst door: Niek Stam op