Hebo gaat ‘Isala’ bergen

Hebo Maritiemservice gaat het Poolse vrachtschip ‘Isala’ bergen, dat afgelopen donderdagavond in het Schelde-Rijnkanaal bij Nieuw-Vossemeer is gezonken.

Dat bevestigt directeur Wiebe Bonsink van het bergingsbedrijf uit Zwartsluis.

Dit artikel verder lezen?

Word abonnee voor 34,25 per maand en krijg toegang tot alle premium artikelen.

Bekijk de abonnementen

Reacties

Het is gewoon droevig met zulke uitspraken
Dit is bij zulk soort jongens niet uit te leggen
Zonde

Geplaatst door: Marten valkema op

Ik zie de overcapaciteit toch echt in de grotere tonnages. Voor de partijtjes tussen 800 en 1500 ton ondervind ik regelmatig problemen om deze ingevuld te krijgen!

Geplaatst door: Jarno op

Ik hoop dat Dhr Bonsink meer verstand heeft van schepen bergen dan van de huidige vervoersmarkt . Dat schepen zoals de Isala door de crisis niet veel meer waard zijn is een jammerlijk feit, maar dat er in deze tonnageklasse veel overcapaciteit is slaat nergens op, schepen in deze klasse worden momenteel met bosjes gesloopt door de nieuwe eisen die er aan zitten te komen, daar wil of kan men niet meer in investeren. De echte overcapaciteit moet je boven 2500 ton zoeken !

Geplaatst door: Adri op
Hebo gaat ‘Isala’ bergen | NT

Hebo gaat ‘Isala’ bergen

Hebo Maritiemservice gaat het Poolse vrachtschip ‘Isala’ bergen, dat afgelopen donderdagavond in het Schelde-Rijnkanaal bij Nieuw-Vossemeer is gezonken.

Dat bevestigt directeur Wiebe Bonsink van het bergingsbedrijf uit Zwartsluis.

Dit artikel verder lezen?

De koning wordt 57 jaar en NT trakteert:

Ontvang 57% korting op een Digitaal abonnement!

Abonneer nu

Reacties

Het is gewoon droevig met zulke uitspraken
Dit is bij zulk soort jongens niet uit te leggen
Zonde

Geplaatst door: Marten valkema op

Ik zie de overcapaciteit toch echt in de grotere tonnages. Voor de partijtjes tussen 800 en 1500 ton ondervind ik regelmatig problemen om deze ingevuld te krijgen!

Geplaatst door: Jarno op

Ik hoop dat Dhr Bonsink meer verstand heeft van schepen bergen dan van de huidige vervoersmarkt . Dat schepen zoals de Isala door de crisis niet veel meer waard zijn is een jammerlijk feit, maar dat er in deze tonnageklasse veel overcapaciteit is slaat nergens op, schepen in deze klasse worden momenteel met bosjes gesloopt door de nieuwe eisen die er aan zitten te komen, daar wil of kan men niet meer in investeren. De echte overcapaciteit moet je boven 2500 ton zoeken !

Geplaatst door: Adri op